اختصاصی ایران ورزشی ، امیر علی اکبری: دو هفته دیگر برای کمربند جواب می دهم

به گزارش بلاگ پو، امیر علی اکبری با یک مسابقه سخت و سخت دیگر توانست فضای مجازی را به تسخیر خودش درآورد و حالا همه در اینستاگرام از مبارزه مهمی که او برنده شد، حرف می زنند.

اختصاصی ایران ورزشی ، امیر علی اکبری: دو هفته دیگر برای کمربند جواب می دهم

به گزارش خبرنگاران ، محسن وظیفه ، امیر علی اکبری در مبارزه ای سخت و سخت توانست حریف لهستانی خود را شکست دهد و یک گام دیگر به دریافت کمربند نزدیک گردد. حریف لهستانی او لقب خرس لهستانی را به خودش اختصاص داده بود اما با وجود اینکه تجربه بسیاری زیادی را در این گونه مسابقات دارد اما نتوانست حریف امیر گردد. دنیل اومیلانچوک لهستانی بیش از 30 مسابقه در UFC برگزار نموده و از شاخص های این رشته محسوب می گردد. به همین دلیل این رقابت ، مسابقه ای مهم و سخت برای امیرعلی اکبری بود که با مقاومت توانست این رقابت سخت را از حریف ببرد. مسابقه ای که بعد از آن او به محبوب ترین ورزشکار حال حاضر ایرانی تبدیل شد و بسیاری از چهره های شاخص ورزش ایران مسابقه او را در اینستاگرام منتشر کردند تا از او به عنوان یک قهرمان ملی حمایت نمایند؛ حمایت هایی که امیر می گوید از آن ها انرژی می گیرد.

تبریک. یک برد مهم را کسب کردی؟

خیلی مسابقه سختی بود. حریف علاوه بر قدرت بدنی و توانایی زیادی که دارد، از تجربه بالایی هم برخوردار بود. شب سختی برای من شد اما خوشحالم که شرمسار مردم نشدم.

این مسابقه بازخورد خوبی در فضای مجازی داشت.

خیلی از این حمایت ها انرژی گرفتم. وقتی دوستان مسابقه را لایو گذاشته بودند نزدیک به 100 هزار نفر به تماشای این مسابقه پرداختند و این برای من افتخار بزرگی است و خیلی از آن انرژی می گیرم.

دوستانت هم بعد از مسابقه ، به تعریف و تمجید از تو پرداختند. حمید سوریان، طالب نعمت پور، حسن رنگرز، علیرضا حیدری و خیلی های دیگر...

این ها همه از قهرمانان بزرگ ورزش هستند و از اینکه این افراد از من تعریف نمایند خیلی انرژی مثبت می گیرم. به خاطر همین حمایت ها است که سختی ها را می توانم تحمل کنم و با قدرت کارم را پادامه بدهم.

بعد از این مسابقه وضعیتی پیش آمد که خیلی ها نگران سلامتی ات شدند!

موضوع مهمی نبود. کمی فشار مسابقه اذیتم کرد. 15 دقیقه رقابت سخت و سخت انرژی زیادی از من گرفت. به خاطر همین بعد از مسابقه کارم به بیمارستان کشیده شد و تقریبا تا صبح در بیمارستان بودم.

سه راند 5 دقیقه ای انرژی زیادی را می خواهد.

کار سخت و سخت پیش رفت و حریف قدرت بدنی زیادی داشت. تا به حال چنین مسابقه سخت و سختی را نداشتم. همین که مسابقه تا این حد طول کشید، نشان می دهد مسابقه چقدر نزدیک به هم و نفس گیر بود.

حریف هم ناجوانمردانه مبارزه می کرد.

به پایم ضربه زیاد زد. انگار فقط برای از کار انداختن پای جلوی من برنامه داشت. خیلی اذیتم کرد و ظاهرا پای من هم آسیب دیده است. احتیاج به مراجعه به پزشک و معاینه دقیق دارد تا برای مبارزه بعدی مهیا شوم.

اما در ابتدای مسابقه اینطور به نظر می آمد که می خواهی مبارزه را اداره کنی؟

خب حریف را باید کنترل می کردم چون قدرتمند بود اما می دانستم که به مرور زمان انرژی اش از بین می رود و می توانم به او مسلط شوم. این برنامه ای بود که با علیرضا استکی آن را انجام داده بودیم و خیلی خوب توانستیم که این برنامه را پیاده کنیم.

البته در میانه راه داوران کمی هم به این ورزشکار یاری کردند!

بله داوران در حدود سه دقیقه مسابقه را متوقف کردند که نفس گرفت. ابتدا داوران تصور می کردند من دارم خطا می کنم اما واقعیت نداشت و از این وقفه حریف خیلی خوب استفاده کرد.

حریف بعدی هم که معین شد. واخائف روس که کمربند را در اختیار دارد!

کری خوانی را با این ورزشکار روس از قبل داشتیم. چون قرار بود پیش از این مرحله با هم مبارزه کنیم که حاضر نشد به مبارزه من بیاید اما در مرحله بعد برای دریافت کمربند باید با این حریف قدرتمند مبارزه کنم.

شکستش می دهی؟

باید صبر کنم. بعد از بازگشت به تهران پایم را معاینه کنم. در این مبارزه پایم کمی به هم ریخت و اذیتم کرد. ابتدا باید از وضعیت پایم مطمئن باشم و بعد به آن ها جواب بدهم.

چند مسابقه دیگر باید در این مسابقات برگزار کنی؟

دو رویداد دیگر دارم. اگر بتوانم به مسابقه با این ورزشکار روس برسم برای کمر بند مبارزه می کنم. اگر کمربند را گرفتم بعد برای حفظش یک مسابقه دیگر دارم.

به نظر می آید از تو ترسیده بود.

آمد روی رینگ و برای من کری خواند اما خیلی مهم نیست. باید ابتدا از پای خودم مطمئن بشوم و بعد با اطمینان خاطر می روم روی رینگ.

امیدواریم با همین قدرت ادامه بدهی؟

آرزو دارم که حمایت های مردم عزیز ادامه داشته باشد. این حمایت ها مهمترین مشوق من هستند. کوشش می کنم و سختی ها را تحمل می کنم برای این که جواب محبت مربیان و خانواده ام را بدهم.

اینجا تماشا کنید:

مبارزه کامل امیر علی اکبری و دنیل اومیلانچوک (ویدیو)

5،1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آذر 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1412

به "اختصاصی ایران ورزشی ، امیر علی اکبری: دو هفته دیگر برای کمربند جواب می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاصی ایران ورزشی ، امیر علی اکبری: دو هفته دیگر برای کمربند جواب می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید