رضا شاهرودی: بازیکنان کاشیما آنتلرز در نیمه اول ترسیده بودند و باید کار را تمام می کردیم، چینی ها عاشق ژاپنی ها هستند!

به گزارش بلاگ پو، رضا شاهرودی، بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم می تواند با شکست کاشیما آنتلرز در استادیوم آزادی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد.

رضا شاهرودی: بازیکنان کاشیما آنتلرز در نیمه اول ترسیده بودند و باید کار را تمام می کردیم، چینی ها عاشق ژاپنی ها هستند!

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست 2 بر صفر پرسپولیس در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. پرسپولیس در نیمه اول بازی خوبی انجام داد و می توانست به گل هم برسد. ژاپنی ها در این نیمه ترسیده بودند و باید کار را تمام می کردیم. در هر صورت با تیمی که من از کاشیما دیدم، به نظرم می توانیم در آزادی این تیم را شکست دهیم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی در ادامه اضافه کرد: برانکو هم مربی حرفه ای است و قطعاً به بازیکنانش تأکید خواهد نمود که این نتیجه را فراموش نمایند. همان طور که گفتم به نظرم می گردد این تیم کاشیما را در آزادی شکست داد، همان طور که السد و الدحیل را بردیم. دروازه بان و خط دفاع این تیم ضعیف هستند و می گردد در آزادی به این تیم گل زد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان این تیم پس از دریافت گل کمی عصبی شدند و همین موضوع هم باعث شد تا سیامک نعمتی از زمین مسابقه اخراج گردد، گفت: بله، این اتفاق قشنگ نبود. قطعاً برانکو به بازیکنان این موضوع را گوشزد خواهد نمود. بازیکنان در این سطح بین المللی باید باهوش و منطقی بازی نمایند و زود عصبانی نشوند. البته داور چینی هم باعث شد تا بازیکنان ما عصبی شوند. من خودم در چین بازی نموده ام، به طور کلی چینی ها عاشق ژاپنی ها هستند!

با تور چین همراه شوید

شاهرودی در انتها توضیح داد: در این مسابقه هم داور تمام صحنه های 50 - 50 را به نفع حریف سوت زد. باز هم دست بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس درد نکند، تا همین جا هم کار بزرگی نموده اند. برانکو با 14،15 بازیکن تیمش را در سه جام نگه داشته است و باز هم من قول می دهم شنبه هفته آینده در استادیوم آزادی کاشیما را راحت شکست خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2558

به "رضا شاهرودی: بازیکنان کاشیما آنتلرز در نیمه اول ترسیده بودند و باید کار را تمام می کردیم، چینی ها عاشق ژاپنی ها هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا شاهرودی: بازیکنان کاشیما آنتلرز در نیمه اول ترسیده بودند و باید کار را تمام می کردیم، چینی ها عاشق ژاپنی ها هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید