آخرین کوشش های سیتی برای ماندن در لیگ قهرمانان

به گزارش بلاگ پو، با برگزاری دو دیدار چهره دو تیم دیگر صعود کننده به نیمه نهایی لیگ قهرمانان تعیین می گردد.

آخرین کوشش های سیتی برای ماندن در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو مسابقه دیگر به سرانجام می رسد تا چهره تیم های مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت ها تعیین گردد.

منچسترسیتی - تاتنهام

شاگردان پپ گواردیولا که همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در تمامی جام های فصل هستند، در حالی باید در خانه به دیدار تاتنهام برود که در دیدار رفت، تاتنهام پیروز شد با تک گل سون هیونگ مین کره ای به رجحان ارزشمندی دست یابد. حالا شاگردان مائوریسیو پوچتینو بدون هری کین مصدوم باید به دیدار سیتی بروند. این در حالی است که دو تیم باید در لیگ برتر نیز روز شنبه برابر هم قرار گیرند. در 7 دیدار اخیر دو تیم در اتحاد، رجحان مطلق برای سیتی بوده است تا جایی که این تیم پیروز شده است به 6 برد و یک تساوی برسد.

آخرین بار در سال 2016 بود که تاتنهام پیروز شد در اتحاد با نتیجه 2 بر یک منچسترسیتی را از پیش روی بردارد.

در دیدار رفت دو تیم 8 بازیکن انگلیس رد ترکیب دو تیم به میدان رفتند که در یک دهه اخیر بی سابقه بوده است که در یک بازی بین دو تیم انگلیس در لیگ قهرمانان این تعداد بازیکن بومی حضور داشته باشند.

پورتو - لیورپول

در نهایت لیورپول که در بازی رفت پیروز شد با دو گل پورتو پرتغال را شکست دهد، باید در استادیوم دراگائو برابر این تیم قرار گیرد. بازگشت په په و هکتور از بند مصدومیت بهترین خبر ممکن برای تیم پرتغالی است تا بتوانند جبران مافات نمایند. لیورپول پیروز شد در بازی ابتدای هفته با دو گل چلسی را شکست دهد تا همچنان با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشد.

قرمزها امیدوار هستند برای دومین سال پیاپی به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا راه یابند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6264

به "آخرین کوشش های سیتی برای ماندن در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین کوشش های سیتی برای ماندن در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید