آذری: تحریم ها نمی تواند دلیل عدم پرداخت مطالبات ویلموتس باشد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، سعید آذری درباره مسائل جذب مربی خارجی و اینکه چرا فدراسیون فوتبال با علم به بحث تحریم ها اقدام به عقد قرارداد با مارک ویلموتس کرد، گفت: بحث انتقال پول و پرداخت حق و حقوق مربی خارجی آنقدر سخت نیست بخصوص برای فدراسیون فوتبال. من خودم به عنوان یک مدیر که تیمم (ذوب آهن) در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کرد، با همکاری عزیزان در وزارت امور خارجه تمام پول درآمد ذوب آهن را از کانالی ساده به ایران آوردم و الان هم تعهدات ذوب آهن از این راه انجام می گردد.

آذری: تحریم ها نمی تواند دلیل عدم پرداخت مطالبات ویلموتس باشد

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: مطمئنم این مسئله برای ساختار بزرگی مثل فدراسیون فوتبال که ارتباطات بیشتری هم در وزارت امور خارجه دارد، کار سختی نبود. بنابراین این موضوع نمی تواند دلیلی برای ندادن پول ویلموتس باشد. عزیزان وقتی با ویلموتس قرارداد بستند قاعدتا این توانمندی را حس کردند که در پرداخت پول به مشکل نمی خورند.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا معتقد است مسائل پیش آمده از بی تدبیری فدراسیون فوتبال است؟ یادآور شد: نمی خواهم اسم این را بی تدبیری بگذارم. کانال انتقال پول ویلموتس سخت هم نبوده است. این روزها هر کجا کارمان به چالش می خورد، سریع تحریم ها را سپر بلا می کنیم و می گوییم علت عدم انتقال پول تحریم ها است در حالی که مطمئنم فدراسیون تلاشش را نموده است و همه راه ها را رفته. حالا اینکه نتوانسته پول را پرداخت کند، حقایقی است که نمی توانم راجع به آن اظهارنظر کنم.

وی در مورد نتایج و آثار کار مارک ویلموتس در تیم ملی ایران گفت: باید مربی ای انتخاب کنید که نتایج متضمن صعود به جام جهانی باشد. ایران تا الان چند امتیاز گرفته است؟ دو باخت برای یک مربی و تیمی که داعیه صعود به جام جهانی دارد نتیجه مثبتی نبوده است. البته دوره حضور ویملوتس در ایران کوتاه بوده است. ویلموتس از نظر نتیجه گیری، مربی موفقی نبوده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد اضافه کرد: وقتی قراردادی بسته می گردد، طرفین متعهد به انجام آن هستند. به عنوان یک مدیر باید قبل از استخدام مربی و بازیکن خارجی تمام جوانبش را آنالیز کنیم. مربی و بازیکن حرفه ای اگر جایی حس کند در حقش اجحاف می گردد دنبال مبانی قانونی می رود. البته به نظرم رفتار ویلموتس و دو باخت هم مزید بر علت شد که وی احساس کند ممکن است تیم ملی به جام جهانی نرود و بیشتر سعی کرد از مفاد قراردادش به نحو احسن استفاده کند.

آذری که با برنامه سلام صبح بخیر تبادل نظر می کرد در پاسخ به این سئوال که آیا بهتر نبود بعد از کی روش مربی ایرانی استخدام می شد بخصوص اینکه برخی از بازیکنان تیم ملی هم نسبت به این موضوع نظر مثبتی داشتند؟ گفت: کارشناسان باید عملکرد کی روش را آنالیز می کردند. اینکه این توانمندی در وجود مربی ایرانی یا خارجی است را کارشناسان باید آنالیز نمایند. این در حیطه وظایف بازیکنان نیست که تشخیص بدهند مربی خارجی بهتر است یا ایرانی. تصمیم گیری در این ارتباط در اختیار فدراسیون بود و آنها به این نتیجه رسیدند مربی خارجی باشد یا ایرانی.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16451

به "آذری: تحریم ها نمی تواند دلیل عدم پرداخت مطالبات ویلموتس باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری: تحریم ها نمی تواند دلیل عدم پرداخت مطالبات ویلموتس باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید