آزمون مهم ترین مشکل تیم ملی را اعلام نمود!

به گزارش بلاگ پو، مریم آزمون در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال بانوان گفت: با توجه به خستگی ناشی از طول پرواز و ترانزیت، کادرفنی امروز صبح انجام ریکاوری شامل حرکات کششی را در دستور کار بازیکنان قرار داد که به مدت 15 دقیقه در محوطه هتل انجام شد.

آزمون مهم ترین مشکل تیم ملی را اعلام نمود!

وی در ادامه افزود: تمرینات تاکتیکی و تکنیکی خود را بعدازظهر امروز به مدت یکساعت در زمین چمن برگزار کردیم. با توجه به شرایط آب و هوایی شهر میزبان و شرجی بودن هوا مطمئنا این مسئله روی تیم تاثیرگذار خواهد بود و شرایط را برای ما سخت خواهد نمود. طبق برنامه قبلی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی با تیم میزبان ساعت 18 بود، اما با انصراف تیم های بنگلادش و مالدیو مقرر شد دو بازی با تیم میانمار به صورت رفت و برگشت در ساعت 16 برگزار گردد. با توجه به اینکه در این زمان دمای هوا بسیار گرم و شرجی است، شرایط را برای ما سخت می نماید، چرا که بچه ها در تهران در هوای نسبتا سرد تمرین کردند. بعلاوه با دو اردوی آماده سازی و بدون بازی تدارکاتی راهی میانمار شدیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: بازی اول برابر میانمار که روز چهارشنبه 16 فروردین ماه برگزار می گردد برای ما حکم فینال را دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت کنیم تا سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاییم. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 70601

به "آزمون مهم ترین مشکل تیم ملی را اعلام نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون مهم ترین مشکل تیم ملی را اعلام نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید