آماده باش 51 پایگاه شهری و جاده ای در طرح زمستانی اورژانس زنجان

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، اصغر جعفری ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، از آماده باش بیش از 51 پایگاه شهری و جاده ای در طرح زمستانی استان زنجان اطلاع داد و اضافه کرد: اورژانس هوایی هم در این طرح در آماده باش است.

آماده باش 51 پایگاه شهری و جاده ای در طرح زمستانی اورژانس زنجان

وی تعداد نیروهای به کارگیری شده در طرح زمستانی اورژانس استان زنجان را بیش از 400 نیرو اعلام نمود و گفت: این تعداد نیرو از 22 آذرماه تا 22 اسفندماه در جاده های استان خدمات لازم را به مسافران ارائه خواهند داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اورژانس استان زنجان با آمبولانس های مجهز و پرسنل و آموزش دیده در این طرح در آماده باش 100 درصدی هستند.

جعفری ابراز کرد: وظیفه اصلی پایگاه های اورژانس در استان زنجان در سه بخش امدادرسانی در جاده های اصلی، فرعی و روستایی و داخل شهر است.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان زنجان یادآور شد: هماهنگی های لازم با مراکز درمانی و بیمارستان های استان نیز جهت پذیرش بیماران و مصدومین حوادث ناشی از حوادث ترافیکی و زمستانی انجام شده است.

جعفری گفت: همچنین اورژانس هوایی استان نیز آماده انجام مأموریت در مناطق صعب العبور و روستاهای محصور در برف و نجات بیماران و مصدومین اورژانسی است و تمامی آمبولانس های این مرکز خصوصاً آمبولانس های یاری دار به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام مأموریت در مناطق و پایگاه های کوهستانی می باشند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3439

به "آماده باش 51 پایگاه شهری و جاده ای در طرح زمستانی اورژانس زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش 51 پایگاه شهری و جاده ای در طرح زمستانی اورژانس زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید