آمادگی اینتر برای به خدمت دریافت مهاجم لیورپول

به گزارش بلاگ پو، مهاجم بلژیکی تیم فوتبال لیورپول در رادار باشگاه اینتر قرار گرفته است.

آمادگی اینتر برای به خدمت دریافت مهاجم لیورپول

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته که از عملکرد روملو لوکاکو در خط حمله تیمش راضی است، به دنبال اضافه کردن یک مهاجم بلژیکی دیگر به ترکیب تیم تحت هدایتش است. بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت چاپ رم، باشگاه اینتر خود را آماده به خدمت دریافت دیووک ارویگی از لیورپول در ماه ژانویه می کند.

بر اساس این گزارش، کونته مهاجم بلژیکی سرخپوشان مرسی ساید را گزینه ای مناسب برای ذخیره روملو لوکاکو می بیند، از این رو این بازیکن را به عنوان کاندیدای احتمالی برای تقویت خط حمله تیمش در نظر دارد.

مهاجم پیشین تیم های لیل و ولفسبورگ که از سال 2014 در لیورپول عضویت دارد، این فصل تنها در هشت بازی (318 دقیقه از 720 دقیقه ممکن) برای این تیم به میدان رفته که حاصلش یک گل زده و یک پاس گل بوده است.

اوریگی 25 ساله که انتخاب اول یورگن کلوپ برای بازی در خط حمله لیورپول نیست، می خواهد فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد، از این رو در صورت داشتن پیشنهاد از اینتر ممکن است راهی سری A شود.

قرارداد فعلی این مهاجم بلژیکی با لیورپول تا سال 2024 اعتبار دارد و ارزش او در بازار نقل وانتقالات 16 میلیون یورو تخمین زده شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40559

به "آمادگی اینتر برای به خدمت دریافت مهاجم لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اینتر برای به خدمت دریافت مهاجم لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید