گزارش AFC از امیری و 5 ستاره دیگر آسیا که به اروپا منتقل شدند

به گزارش بلاگ پو، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی در مورد 6 ستاره آسیا که در فصل نقل وانتقالات جاری به اروپا منتقل شدند، منتشر کرد.

گزارش AFC از امیری و 5 ستاره دیگر آسیا که به اروپا منتقل شدند

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی به معرفی 6 ستاره آسیایی پرداخت که در فصل نقل وانتقالات جاری برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی اروپا شدند، منتشر کرد. AFC نوشت: در فاصله چند ماه مانده به شروع مسابقات جام ملت های آسیا 2019، تابستان شلوغی در بازار نقل وانتقالات بوده است، جایی که چند استعداد بزرگ آسیا توسط باشگاه های اروپایی جذب شدند. باریکنان آسیایی با به نمایش گذاشتن کیفیت بازی خود در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، AFC کاپ و حتی جام جهانی 2018 نظر باشگاه های اروپایی را به خود معطوف کردند . در حالی که منتظر شروع بازی های جام ملت های آسیا هستیم که قرار است در ماه ژانویه به میزبانی امارات برگزار گردد، نگاهی به 6 بازیکن آسیایی می اندازیم که در این تابستان از قاره کهن نقل مکان کردند.

بر اساس این گزارش یکی از این بازیکنان وحید امیری، بازیکن تیم ملی ایران است که از پرسپولیس به ترابزون اسپور پیوست. وحید امیری که دیر شکفته شد تا سن 25 سالگی هرگز در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ایران بازی ننموده بود. او پنج سال پس از انجام اولین بازی اش در لیگ برتر ایران، با پرسپولیس دو بار فاتح لیگ برتر شد و به این تیم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2017 کمک کرد. امیری همچنین در جام جهانی 2018 روسیه عملکردی تأثیرگذار با تیم ملی فوتبال ایران داشت. پاداش فرم و شکل عالی او انتقال به اروپا بود، جایی که در این تابستان به ترابزون اسپور ملحق شد.

این بال سرعتی یکی از ارکان اصلی تیم تحت راهنمایی کارلوس کی روش است، تیمی که به دنبال خاتمه دادن به انتظار چهار دهه ای قهرمانی در مسابقات جام ملت های آسیا است. امیری امیدوار است که شروعی قدرتمند در سوپرلیگ ترکیه داشته باشد و همین به او برای نمایشی قدرتمند در مسابقات جام ملت های آسیا در امارات کمک کند.

یکی دیگر از بازیکنانی که AFC در گزارشش به آن اشاره نموده، دنیل ارزانی است. این بازیکن ایرانی الاصل که در جام جهانی 2018 روسیه ترجیح داد بین ایران و استرالیا، ساکروس را برای بازی انتخاب کند، در این تابستان از ملبورن سیتی استرالیا به منچسترسیتی پیوست و سپس به مدت دو فصل به سلتیک قرض داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 569

به "گزارش AFC از امیری و 5 ستاره دیگر آسیا که به اروپا منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش AFC از امیری و 5 ستاره دیگر آسیا که به اروپا منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید