آکواریوم آکوا وگا، گلچینی از گونه های دریایی از سراسر دنیا

به گزارش بلاگ پو، آیا آماده هستید تا به کشف دنیای جادویی آکواریوم آکوا وگا برویم؟ آکواریوم ها یکی از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری برای بچه ها حساب می گردد. والدین در حین گردش نیز می توانند با تماشا گونه های مختلف دریایی شگفت زده شوند. یکی از مهم ترین ویژگی های جالب آکواریوم آکوا وگا (Aqua Vega Aquarium) این است دارای سومین تونل آکواریومی بزرگ اروپا است. گونه های دریایی این آکواریوم را تنها در مستند های حیات وحش می توانید ببینید. زیرا این جانوران دریایی توسط کارشناسان از قعر آب ها و اقیانوس های مختلف دنیا جمع آوری نموده و سپس به این آکواریوم منتقل می شوند. در آکواریوم آکوا وگا مهمان موجودات آبی منحصر به فرد شوید. تنها کافی است بلیط هواپیما آنکارا خود را خریداری نموده و به همراه دوستان و یا خانواده از این مکان لذت ببرید. در ادامه مطلب به معرفی این دنیای آبی این آکواریوم می پردازیم.

آکواریوم آکوا وگا، گلچینی از گونه های دریایی از سراسر دنیا

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

معرفی آکواریوم آکوا وگا | Aqua Vega Aquarium

گونه های دریایی موجود در آکواریوم آکوا وگا (Aqua Vega Aquarium) به انتظار مهمانان خود نشسته اند. این آکواریوم در دومین طبقه یکی از بهترین مراکز خرید آنکارا واقع است. گونه های دریایی گوناگونی را از نقاط مختلف دنیا صرفا برای این آکواریوم جمع آوری می نمایند و به حضور گردشگران به نمایش می گذارند. از تماشا و شناخت 1200 جانور دریایی هم لذت خواهید برد و هم شگفت زده خواهید شد. آکواریوم با حجم 4.5 میلیون لیتر آب و طول 98 متر میزبان صدها گونه دریایی است. این گونه ها شامل کوسه ها تا ماهی های کپور گلگون، از ماهی های ناپلئون گرفته تا دلقک ماهی، انواع گونه های دریایی را در این آکواریوم پیدا خواهید کرد. برای یک سفر دریایی منحصر به فرد در این آکواریوم که از 24 بخش مختلف تشکیل شده است آماده شوید. شما فرصت کشف دنیای رنگارنگ و آرام جانوران دریایی را در قلب آنکارا و در مرکز خرید ناتا وگا (Nata Vega Shopping Center) را خواهید داشت.

دنیای آبی آکواریوم آکوا وگا و گونه های دریایی آن

به محض ورود به آکواریوم آکوا وگا با صحنه های جالبی روبرو خواهید شد. یکی از این صحنه ها به وقت غذا دادن کوسه های آکواریوم است. کوسه ها به عنوان یکی از گونه های وحشی جانوران آبی محسوب می شوند. اما باید بگوییم بر خلاف ظاهر غلط انداز ترسناک آن ها، حیواناتی با خوی و طبع آرامی هستند. با حضور در این مکان از ساعات تغذیه کوسه ها و نحوه غذا دادن به کوسه ها مطلع شوید. قطعا تجربه بی نظیری خواهد بود. در محیطی که از آب های شور پر شده است به کشف دنیای کوسه ها بشتابید.

در آسیای دور ماهی کپور گلگون نماد عزم و موفقیت به شمار می رود. ماهی های کپور گلگون که با نام کوی نیز شناخته می شوند به گونه تزئینی و نژاد اصلاح شده ماهی کپور گفته می شوند. به خاطر طبع گرم ماهی های کپور گلگون (Koi Fish) استفاده از آن ها در درمان بچه ها مبتلا به اختلالات اجتماعی نقش موثری داشته است. اینجا می توانید با شیشه غذا های مخصوص ماهی ها به آن ها غذا دهید و آن ها را از نزدیک لمس کنید.

خرچنگ های نعل اسبی از دیگر عجایب گونه های دریایی هستند. بلا های طبیعی منجر به انقراض دایناسور های عظیم الجثه شدند ولی نتوانستند این خرچنگ ها را از بین ببرند. این گونه دریایی از زمان پادشاهی دایناسور ها تا به امروز همواره حضور داشتند. در آکواریوم آکوا وگا می توانید این خرچنگ ها را از نزدیک ببینید و دوران باستان را تصور کنید که چگونه بوده است.

با الهام از غار نمک 5000 ساله شهر چانقری (Çankırı) در ترکیه غاری مشابه در آکواریوم بنا کردند که نمک های آن همواره در درمان بیماری آسم و تنفسی موثر بوده و است. با حضور در این مکان شما از ویژگی و خواص درمانی نمک این غار شگفت زده خواهید شد.

آیا دوست دارید از نوشیدن یک قهوه دبش و گرم در کنار آکواریوم آبی رنگ لذت ببرید؟ پس در کافه آکوا (Aqua Café) منتظر شما نشسته اند. پس از گشت و گذار در آکواریوم در مقابل این کافه توقف کنید. نباید فراموش کنید تا برای برطرف خستگی و استراحت کوتاه از قهوه ناب آن نیز بچشید.

فروشگاه های کادویی آکواریوم آکوا وگا نیز در دسترس شما هستند. آیا دوست دارید تا یادگاری از این سفر هیجان انگیز خود داشته باشید که یادآور تجربه شما باشد؟ اگر می خواهید با خرید یکی از صد ها کالایی که در فروشگاه هدیه وجود دارد یادگاری بخرید یا هدیه شیرین برای شما عزیزان خود خرید کنید ماجراجویی خود را فراموش نشدنی بکنید.

در قسمت گرین باکس (Green Box) عکس یادگاری تکی یا دسته جمعی بگیرید. با استفاده از تکنیک گرین باکس کارشناسان حاضر عکس های به یادماندنی را برای شما تهیه خواهند کرد. با این کار سفر هیجان انگیز خود را در قاب عکس جاودانه کنید. آن سوی ماجرا پرستی خود را به همگان نشان دهید.

حیات وحش در چند قدمی شما در آکواریوم آکوا وگا

گونه های جانوری که تنها در مستند های تلویزیونی و یا فیلم ها می توانید ببینید را در آکواریوم آکوا وگا برای شما جمع آوری کردند. برخی از ساکنین این منطقه از آکواریوم آکوا وگا به توضیح زیر است:

  • یوزگربه (Serval): یکی از گونه های وحشی گربه با جثه متوسط است. یوزگربه بلندترین پرش بین گونه های گربه های دیگر در دنیا را دارد.
  • خرگوش عظیم الجثه فلاندرز: این خرگوش که با نام خرگوش بلژیکی نیز شناخته می گردد، بزرگترین گونه خرگوش ها است.
  • راسوی کوهی خانگی: از رده راسوهای پستاندار گوشت خوار است که جثه کوچکی دارد.
  • مارموست: کوچکترین گونه میمون های اولیه به حساب می آید.
  • قرقاول طلایی: از دسته ماکیان سانان هستند که جزو پرندگان بزرگ به حساب می آید.
  • تمساح رودخانه نیل: بزرگترین گونه از سه گونه موجود در آفریقای است. همچنین بعد از تمساح آب های شور بزرگ ترین تمساح دنیا به حساب می آید.

برگزاری مراسم و جشن های خود در کافه آکوا

آکواریوم آکوا وگا میزبان برگزاری مراسم شما از جمله مراسم تولد، جشن های مختلف، پیشنهاد ازدواج است. حتی جلسات کاری خود را می توانید در این مکان برگزار کنید. با انتخاب مکان سرگرم نماینده برای برگزاری مراسم و جلسات خود تفاوت ایجاد کنید. تنها با یک تماس کافی است تا کافه آکوا را جهت برگزاری مراسم و جلسات خود در محیطی جذاب، با منظره رو به آکواریوم و جانوران دریایی رزرو کنید.

ساعات کاری: روزهای هفته از ساعت 10 صبح تا 8 شب - آخر هفته ها از ساعت 11 صبح تا 9 شب

شماره تلفن: 904448776+

وب سایت رسمی آکواریوم آکوا وگا: www.aquavega.com.tr

آدرس: Akşemsettin, Doğukent Bulvarı Nata Vega Outlet, 06480 Mamak/Ankara, Turkey

خود را برای سفر به دنیای جذاب جانوران دریایی آماده کنید و ببینید که چگونه در صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند. آکواریوم آکوا وگا با گلچین بهترین گونه های دریایی و حیات وحش آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است. خود را به این فضا بسپارید تا لحظه ای از دنیای خود خارج شده و با دنیای دیگری شامل حیوانات آشنا شوید. اگر تجربه بازدید از این آکواریوم را دارید ما را در این تجربه شریک کنید. منتظر تجربه شما در بخش نظرات هستیم.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13841

به "آکواریوم آکوا وگا، گلچینی از گونه های دریایی از سراسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آکواریوم آکوا وگا، گلچینی از گونه های دریایی از سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید