آیا الان زمان مناسبی برای تجربه سایبرپانک 2077 است؟

به گزارش بلاگ پو، بازی سایبرپانک 2077 اوایل این هفته یک به روزرسانی بزرگ 60 گیگابایتی با نام پچ 1.5 دریافت کرد و به درستی از آن به عنوان به روزرسانی نسل نهمی تازهترین نقش آفرینی استودیوی سی دی پراجکت رد یاد می گردد. احتمالا می دانید که بازی در زمان عرضه با مسائل زیادی همراه بود و تجربه آن به خصوص روی کنسول های نسل هشتمی عملا غیرممکن شده بود. پس از به روزرسانی های فراوان خاتمه با به روزرسانی تازه، نسخه نسل نهمی بازی برای کنسول های تازه عرضه شد و از طرفی با بهبودهایی روی کنسول های نسل پیش همراه بود. حال این سؤال پیش می آید که آیا اکنون زمان مناسبی برای تجربه سایبرپانک 2077 است؟

آیا الان زمان مناسبی برای تجربه سایبرپانک 2077 است؟

پاسخ این سؤال بسیار ساده و کوتاه است؛ بله. در واقع اگر در پی تجربه بسیاری از وعده های داده شده به وسیله سی دی پراجکت هستید، اکنون زمان مناسبی برای تجربه این بازی است. در حالی که این پچ بسیاری از مسائل منتقدان و بازیکنان را با بازی حل می نماید، هسته سایبرپانک 2077 هنوز در به روزرسانی 1.5 دست نخورده به جای مانده است. در واقع اگر جانی سیلورهند را دوست نداشته اید، مجذوب روایت داستان بازی نشده اید یا از گیم پلی لذت نبرده اید، احتمالا این به روزرسانی نظر شما را تحت تأثیر قرار نخواهد داد. از طرفی اگر در پی سیستم های بهینه سازی شده ای مانند مکانیزم پلیس بهتر، راننده های واکنش پذیرتر و شخصیت های غیرقابل بازی واقعی تر در خیابان های نایت سیتی هستید، شما را راضی خواهد نمود. این به روزرسانی نه تنها بسیاری از مواردی که باعث می شد نایت سیتی پر از مشکل باشد را رفع نموده است بلکه نحوه تجربه بازی را بسیار بهبود بخشیده است.

این بدان معنا نیست که استفاده از اسلحه ناگهان متفاوت یا بهتر می گردد زیرا اگر در زمان عرضه آن را دوست نداشته اید، اکنون آن را دوست نخواهید داشت، اما دشمنان اکنون هوش مصنوعی بهتری دارند، به اقدامات بازیکنان واکنش بهتری نشان می دهند و به طور کلی سیستم مبارزه روان تر است. استفاده از نقشه درون بازی از همواره راحت تر و از سازماندهی بیشتری برخوردار است. از طرفی سیستم مالی بازی بهبود یافته و خرید وسیله نقلیه لازمتان راحت تر و منطقی تر شده است. علاوه بر این، فروشگاه اسلحه ویلسون اکنون موراد بیشتری در خود جای داده که باعث می گردد تجهیز شخصیت وی با تجهیزات تازه مجذوب کننده تر گردد. بعلاوه می توانید چند آپارتمان خریداری نموده و تغییراتی را برای بهبود فضای داخلی محل زندگی خود اعمال کنید.

  • نسخه نسل تازه سایبرپانک 2077 منتشر شد؛ جزئیات کامل پیشرفت ها و تغییرات

وقتی سایبرپانک 2077 عرضه شد بسیاری آن را نوعی سوءاستفاده قلمداد کردند. بازی عملا روی کنسول های نسل هشتم غیر قابل بازی و مسائل زیادی برای بازیکنان ایجاد نموده بود. از بسیاری جهات، بازی حتی نتوانست استانداردهای بازی های دنیا بازی که سال ها قبل از آن منتشر شده بودند را رعایت کند. رانندگی احساس وحشتناکی داشت و ترافیک شهر اصلا طبیعی و در حد بازی های تازه نبود. هوش مصنوعی شخصیت ها به شدت ضعیف و به طور کلی نایت سیتی بی جان بود. سی دی پراجکت در گذشته ویچر 3 را عرضه نموده بود که از دنیای پر از شهرهای پویا برخوردار بود و علت مسائل سایبرپانک 2077 همچنان نامشخص است، اما به روزرسانی 1.5 بسیاری از این ویژگی های بهبودیافته را با خود به ارمغان می آورد.

در واقع اگر احساس می کردید که سایبرپانک 2077 سال ها از رقبای خود عقب است، این به روزرسانی و نسخه نسل نهم ممکن است برای شما مناسب باشد. بازی در پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس حالت ری تریسینگ با نرخ فریم 30 و رزولوشن 4K پویا دارد. حالت پرفورمنس هم وجود دارد که نرخ فریم 60 را با رزولوشنی مشابه حالت ری تریسینگ ارائه می دهد. هر دو این حالت به خصوص حالت پرفورمنس عالی به نظر می رسند.

با این حال، انتظار نداشته باشید که نایت سیتی مانند آنچه در تریلر های بازی روی رایانه های شخصی با برترین کارت های گرافیک دیده می گردد، به نظر برسد. این بازی احتمالا هرگز آن چیزی نخواهد بود که همه ما قبل از انتشار فکر می کردیم، اما در این لحظه یک اثر کامل است که به خوبی اجرا می گردد و می تواند شما را برای ده ها ساعت به خوبی در دنیای خود سرگرم کند.

بازی سایبرپانک 2077 هم اکنون روی کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: GameInformer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61828

به "آیا الان زمان مناسبی برای تجربه سایبرپانک 2077 است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا الان زمان مناسبی برای تجربه سایبرپانک 2077 است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید