آی تی ای مافوشیوارو؛هتلی رویایی در جزیره مالدیو، اقامت وسط دریا و معاشرت با حیوانات دریایی، تصاویر

به گزارش بلاگ پو، هتل آی تی ای مافوشیوارو به عنوان جدیدترین هتل مالدیو شناخته شده است که با محیط زیست سازگاری دارد و اقامتی آرام برای میهمانان فراهم می نماید.

آی تی ای مافوشیوارو؛هتلی رویایی در جزیره مالدیو، اقامت وسط دریا و معاشرت با حیوانات دریایی، تصاویر

هتل فوشیفارو مالدیو در اواخر سال 2017 افتتاح شده است و می توان گفت شبیه سایر هتل های این منطقه نیست که فقط آفتاب ، دریا و شن ها را تماشا کنید، بلکه در این هتل می توانید عقاب ها و کوسه ها را نیز از نزدیک ببینید و به دلیل فاصله اندک تا ساحل به راحتی می توانید با قدم زدن به ساحل برسید.

پس همین حالا به فکر خرید بلیط هواپیما و اقامت در این هتل زیبا باشید و خاطرات شیرینی برای خود رقم بزنید؛ در نظر داشته باشید که هتل مافوشیوارو از چندین ویلا تشکیل شده که رو به طلوع آفتاب ساخته شده اند و چشم اندازی رو به اقیانوس هند دارند و بعضی از این ویلاها استخر اختصاصی دارند.

ویلاهای غرب جزیره نیز رو به غروب آفتاب ساخته شده اند و چشم اندازی رو به دریاچه دارند که بعضی از ویلاهای غرب جزیره نیز استخر روباز اختصاصی دارند. علاوه بر این ها چندین ویلا نیز روی آب قرار گرفته و جکوزی اختصاصی دارند.

امکانات کلی هتل آی تی ای مافوشیوارو

از امکانات اصلی هتل مافوشیوارو می توان به وجود دو استخر، اینترنت رایگان، اتاق های خانواده، اسپا و چشم انداز ¬ساحلی اشاره نمود. در فضای بیرونی این هتل نیز می توان به مبلمان چیده شده در ساحل، جایگاه آفتاب، ساحل اختصاصی، امکانات باربیکیو و تراس و باغ اطراف اشاره نمود. به یاد داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید و به دلیل موقعیت این هتل در جزیره پارکینگ نیز در این هتل وجود ندارد ولی به دلیل هم سطح بودن دسترسی افراد با معلولیت جسمانی امکان پذیر است.

همچنین خدمات پذیرش 24 ساعته در هتل مافوشیوارو همراه با خدمات تور و نگهداری چمدان ها و تبدیل ارز دایر است. امکاناتی مانند نظافت روزانه به صورت رایگان انجام می گیرد ولی خدمات لباسشویی، خشکشویی، اتو و واکس با هزینه اضافی همراه است. همچنین شاتل فرودگاهی، مغازه هایی برای خرید، سالن زیبایی و آرایشی در Iti Maafushivaru Maldives دایر هستند. پرسنل هتل مافوشیوارو به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی و روسی تسلط دارند.

اتاق های هتل آی تی ای مافوشیوارو

در هتل مافوشیوارو چند نوع اتاق وجود دارد که عبارتند از ویلای ساحلی، ویلای روی آب، ویلای ساحلی همراه با استخر، ویلایی دوبلکس همراه با استخر و ویلای روی آب همراه با استخر.

امکانات اتاق های هتل آی تی ای مافوشیوارو

در داخل همه ویلاها تخت دونفره، حمام فضای باز، وان، دوش، سشوار، پنکه سقفی، تهویه مطبوع، مینی بار، میز کار، چای ساز یا قهوه ساز، تلفن، اتو و میز اتو وجود دارند.

رستوران های هتل آی تی ای مافوشیوارو

هتل مافوشیوارو شامل 7 رستوران است؛ رستوران Cuisine Gallery غذاهای مدیترانه ای، آسیایی، بین المللی در وعده صبحانه و شام به صورت بوفه ای ارائه می دهد. رستوران Moodhu Grill غذاهای هندی، دریایی، استیک، سوشی، محلی و گریل برای ناهار و شام به صورت منویی سرو می نماید.

رستوران Tapas غذاهای بین المللی در میان وعده و ناهار به صورت بوفه ای و منویی ارائه می دهد. رستوران Ocean Cafe مخصوص غذاهای آمریکایی، بلژیکی، بریتانیایی، فرانسوی، یونانی، ایتالیایی، پیتزا، هلندی، پرتغالی، اسپانیایی، آلمانی و مالزیایی در هنگام میان وعده و ناهار و شام آماده ارائه خدمات است.

رستوران Oishii غذاهای ژاپنی، کره ای، دریایی، آسیایی، گریل فقط در وعده شام ارائه می دهد. رستوران Library Lounge غذای بین المللی را در میان وعده و هنگام شب ارائه می دهد. رستوران Water Bar نیز غذاهای بین المللی را در ساعات اوقات فراغت سرو می نماید.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل آی تی ای مافوشیوارو

در هتل آی تی ای مافوشیوارو مکانی برای ریلکس کردن و خدمات اسپا وجود دارد، همچنین خدماتی مانند مانیکور و پدیکور، ورزش یوگا در این هتل ارائه می شوند. منطقه ای که این هتل واقع شده به عنوان محل مناسبی برای شنا، غواصی، شیرجه زدن و قایق رانی و ماهی گیری مشهور است.

تفریحاتی مانند اجرای موسیقی زنده، سرگرمی های عصرانه، ورزش های آبی، دارت، موج سواری در این هتل انجام می گیرد. خدماتی مانند اسپا، باشگاه بدنسازی، حمام بخار، سالن زیبایی، چترهای ساحلی، حمام روباز، ماساژ، دو استخر نیز در تمام ایام سال دایر هستند، یکی از استخر ها به صورت سرپوشیده و دیگری به صورت روباز در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36965

به "آی تی ای مافوشیوارو؛هتلی رویایی در جزیره مالدیو، اقامت وسط دریا و معاشرت با حیوانات دریایی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی تی ای مافوشیوارو؛هتلی رویایی در جزیره مالدیو، اقامت وسط دریا و معاشرت با حیوانات دریایی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید