ابوالفتح: ترامپ و بایدن فرقی با هم ندارند ، عملکرد متعهد حلقه مفقوده تصمیم گیران کاخ سفید

به گزارش بلاگ پو، یک کارشناس مسائل آمریکا گفت: دو رقیب انتخاباتی فعال در آمریکا تفاوتی چندانی با یکدیگر ندارند. آنچه به نفع ایران است، سیاست خارجه مسئولانه مقامات ایالات متحده است که می تواند توسط ترامپ یا بایدن در پیش گرفته گردد.

ابوالفتح: ترامپ و بایدن فرقی با هم ندارند ، عملکرد متعهد حلقه مفقوده تصمیم گیران کاخ سفید

امیرعلی ابوالفتح، کارشناس مسائل آمریکا در تبادل نظر با خبرنگار سیاسی خبرنگاران، درباره انتخاب مجدد ترامپ یا بایدن در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا و تاثیر آن بر ایران گفت: دو رقیب انتخاباتی فعال در آمریکا تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و عملکرد آنهاست که تعاملات و تاثیرات آن ها بر ایران را تعیین خواهد نمود.

وی با بیان اینکه یک رئیس جمهور با ویژگی های ترامپ می تواند مجددا انتخاب گردد و حتی شرایط را برای ایران سهل تر کند، گفت: در مقابل ممکن است رئیس جمهور دیگری با شرایط بایدن روی کار بیاید و شرایط را برای ایران سخت تر کند بر این اساس فرد در عهده داری مسند ریاست جمهوری در آمریکا حائز اهمیت نیست بلکه مهم سیاستی است که توسط دولت ها در پیش گرفته خواهد شد.

ابوالفتح ادامه داد: امروز ما در خصوص دولت ترامپ به دلیل چند سالی که با او مواجهه داشتیم ارزیابی داریم و می توان حدس زد که در صورت انتخاب مجدد، او چه مواجهه ای با ما خواهد داشت، اما در خصوص بایدن به این صراحت نمی توان صحبت کرد و باید منتظر ماند و دید تصمیم مردم آمریکا چه شرایطی را ایجاد خواهد نمود.

این کارشناس مسائل آمریکا با تاکید بر اینکه در صورت استمرار دولت ترامپ شرایط برای ایران شفاف تر خواهد بود، گفت: در خصوص بایدن باید منتظر ماند تا او تیم سیاست خارجی خود را بچیند جهت گیری ها در این تیم تعیین گردد و اساسا معلوم گردد تا چه اندازه وی به وعده های انتخاباتی خود در حوزه سیاست خارجی جامه عمل خواهد پوشاند در نتیجه شرایط بایدن فعلا قابل پیش بینی نیست و اساسا نمی توان گفت روی کار آمدن کدام دولت در آمریکا برای ایران بهتر است.

وی در خاتمه اظهار داشت: آنچه به نفع ایران خواهد بود سیاست خارجه مسئولانه مقامات ایالات متحده است که می تواند توسط ترامپ یا بایدن در پیش گرفته گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33309

به "ابوالفتح: ترامپ و بایدن فرقی با هم ندارند ، عملکرد متعهد حلقه مفقوده تصمیم گیران کاخ سفید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابوالفتح: ترامپ و بایدن فرقی با هم ندارند ، عملکرد متعهد حلقه مفقوده تصمیم گیران کاخ سفید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید