اتومبیل نسل سوم Nissan Qashqai برای اولین بار دیده شد

به گزارش بلاگ پو، عکاسان جاسوس توانستند اولین تصاویر از اتومبیل محبوب و مورد انتظار نیسان قشقایی را به دست آورند.

اتومبیل نسل سوم Nissan Qashqai برای اولین بار دیده شد

به گزارش خبرنگار ، جدیدترین مدل Nissan Qashqai اخیراً توسط عکاسان جاسوس دیده شده که به عنوان یک نمونه اولیه پیش از معرفی نهایی در حال اجرا آزمایش بوده است.

سومین نسل از این شاسی بلند محبوب قرار است سال آینده به بازار جهانی خودرو عرضه گردد و قرار است همانند گذشته در قالب ژاپنی خود توسط کارخانه ای در ساندرلند فراوری گردد.

از آن جایی که شرکت نیسان میخواهد هزینه های فراوری اتومبیل هایش در اروپا را کاهش دهد و کمی به درآمد خود اضافه کند، خودروی قشقایی می تواند تأثیر بسیار بالایی در عملی شدن این هدف داشته باشد. بر اساس اطلاعات و گزارش های فروش سال های گذشته، خودروی Qashqai توانست با فروش 230000 دستگاه در اروپا درآمد مناسبی را برای نیسان در اروپا به دست آورد. این اتومبیل با وجود افزایش سن و رقبا توانست به پنجمین خودروی پرفروش در انگلیس تبدیل گردد.

عکاسان جاسوس همچنین پیروز شدند تا تصاویری از جدیدترین مدل این اتومبیل را در حین بازگشت به کارخانه کسب نمایند. این خودرو که با استتار بسیار پوشانده شده بود نمایانگر طراحی مشابه به نمونه های قبلی بود. جلوی اتومبیل Nissan Qashqai نیز کم ارتفاع تر از نسل های پیشین طراحی شده است. جدیدترین نمونه نیسان قشقایی قرار است از پلتفرم مشترک بین رنو، نیسان و میتسوبیشی یا همان CMF استفاده کن. این پلتفرم بر روی اتومبیل هایی مانند Kadjar شرکت رنو و Nissan X Trail نیز سوار است.

با این که اطلاعاتی از خودروی مذکور منتشر نشده، اما انتظار می رود شرکت نیسان اتومبیل خود را به صورت الکتریکی و هیبریدی به خریداران عرضه کند. به نظر می آید که این خودرو در زمان عرضه از وجود موتور هیبریدی 48V بهره مند گردد. لازم به ذکر است که انتظار می رود شرکت نیسان تصمیمات قابل توجه ای برای توسعه طراحی داخلی خودرو داشته باشد و همچنین فناوری داخلی خودرو را با تغییرات شگفت انگیزی روبرو سازد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 29254

به "اتومبیل نسل سوم Nissan Qashqai برای اولین بار دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتومبیل نسل سوم Nissan Qashqai برای اولین بار دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید