اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در کرمانشاه

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه،حامد لعل بخش با اشاره به شروع آزمایشی طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی گفت: در ابتدای امر پرداخت الکترونیک در خطوط دانشگاه آزاد و فرودگاه اجرا می گردد.

اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در کرمانشاه

وی اضافه نمود: این کار بر اساس تفاهم نامه ای که سازمان تاکسیرانی با پست بانک وشرکت کارت اعتباری ایرانیان منعقد نموده است صورت می پذیرد و بر اساس این تفاهم نامه رانندگان تاکسی برای نصب دستگاههای کارت خوان بر روی تاکسیها هیچ گونه مبلغی را پرداخت نمی نمایند و در ازای خراب شدن و یا مفقود شدن دستگاه تضمینات لازم از جمله سفته از راننده اخذ می گردد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه درباره تنوع کارتهایی که امکان پرداخت کرایه با آنها وجود دارد، توضیح داد: همه کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب امکان پرداخت کرایه از طریق این دستگاه را دارا می باشند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای تاکسیرانان مشمول اجرای طرح خاطر نشان کرد: در این دوره ها چگونگی کارکردن با دستگاهها، چگونگی انتقال اطلاعات به حساب تاکسیرانان و سایر شرایط استفاده و نگهداری از دستگاه های کارت خوان آموزش داده می گردد.

سرپرست شهرداری کرمانشاه اضافه نمود: به منظور هوشمندسازی سیستم حمل و نقل عمومی (تاکسی) و ایجاد بستر مناسب درخصوص استفاده از این خدمات برای عموم مردم و افزایش سطح رفاه تاکسیرانان، اقداماتی در زمینه های مختلف اجرا شده است.

وی تجهیز تاکسی به دستگاه کارتخوان، امکان پرداخت کرایه با کارت بانکی و کیف پول، امکان پرداخت کرایه با موبایل را از جمله اقدامات هوشمندسازی دانست.

لعل بخش خدمات رفاهی ارائه گردیده به تاکسیرانان مشمول طرح پرداخت الکترونیکی را شامل اعطای اعتبار 5 تا 15 میلیون تومانی برای خرید کالا و گرفتن خدمات خودرویی مانند صافکاری، نقاشی، مکانیکی به صورت اقساطی ، گرفتن خدمات پزشکی به صورت اقساطی مانند دندانپزشکی و فیزیوتراپی ، امکان خرید لاستیک به صورت اقساطی ، امکان گرفتن بیمه خودرو به صورت اقساطی، امکان گرفتن خدمات آموزشی و فنی برای تاکسیرانان و خانواده آنها به صورت نقدی و با شرایط ویژه و اقساطی بیان کرد.

وی توضیح داد: برای استفاده از خدمات و تسهیلات کارت اعتباری برای رانندگاه تاکسی ، معرفی نامه سازمان تاکسیرانی الزامی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 576

به "اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای آزمایشی طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید