احمد خلیل: رویای امارات قهرمانی در جام ملت ها است

به گزارش بلاگ پو، مهاجم تیم ملی فوتبال امارات می گوید رویای او و دیگر بازیکنان در جام ملت های آسیا رسیدن به جام قهرمانی است.

احمد خلیل: رویای امارات قهرمانی در جام ملت ها است

به گزارش خبرنگاران ، احمد خلیل گفت: ما میزبان جام ملت های آسیا هستیم و پیش چشمان طرفداران مان بازی می کنیم. ما مهیای آغاز این رقابت ها هستیم زیرا بازی های تدارکاتی خوبی برگزار کردیم و زاکرونی (سرمربی) اطلاعات کافی درباره توانمندی های بازیکنان امارات دارد.

مهاجم تیم ملی فوتبال امارات ادامه داد: هر کدام از بازیکنان امارات رویای آغاز جام ملت های آسیا و رسیدن به عنوان قهرمانی را دارند. می دانیم که طرفداران فوتبال امارات از نرفتن مان به جام جهانی 2018 روسیه ناراحت بودند اما اکنون سخت به جام ملت های آسیا فکر می کنیم. هدف تمامی اعضای تیم ملی فوتبال امارات فقط کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها است و با حضور طرفداران برای رسیدن به آن کوشش خواهیم کرد.

احمد خلیل درباره غیبت عمر عبدالرحمن در ترکیب تیم ملی فوتبال امارات به دلیل مصدومیت گفت: وجود چنین بازیکنی در هر تیمی یک ضرورت است اما در فهرست تیم ملی امارات 23 بازیکن به نام عبدالرحمن هستند که می توانند بدرخشند. ما برای قهرمانی جام ملت های آسیا رقابت می کنیم و می دانیم قلب عبدالرحمن با ما است.

تیم ملی فوتبال امارات در گروه A جام ملت های 2019 آسیا که از 15 دی به میزبانی این کشور آغاز می گردد با تیم های ملی بحرین، تایلند و هندوستان قرار گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3738

به "احمد خلیل: رویای امارات قهرمانی در جام ملت ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمد خلیل: رویای امارات قهرمانی در جام ملت ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید