ادعای جنجالی درست از آب عایدی ، استقلالی اسیر در آستانه پرسپولیسی شدن!

به گزارش بلاگ پو، حرف های مدیرعامل پرسپولیس در مورد جذب مهاجم استقلالی درست از آب درآمده است.

ادعای جنجالی درست از آب عایدی ، استقلالی اسیر در آستانه پرسپولیسی شدن!

به گزارش خبرنگاران کمتر از 2 سال پیش مهدی رسول پناه به یک چهره جنجالی و به شدت خبرساز در فوتبال ایران تبدیل شد. او آن موقع مدیرعامل پرسپولیس بود و با کادرفنی تیم اصطکاک پیدا کرد. فارغ از اینکه در آن اختلاف حق با کدام یک از طرفین بود، رسول پناه گارد تندی علیه یحیی گل محمدی گرفت و مطالب بسیار زیادی علیه او به زبان آورد. ناشی گری مدیرعامل وقت پرسپولیس در این بود که او حرف هایش را کف خیابان، جلوی چشم ده ها طرفدار و خبرنگار به زبان می آورد. در نتیجه موبایل ها صدا و تصویرش را به صورت قطره چکانی و سریالی منتشر کردند تا راهی غیراز استعفا و خداحافظی برای او باقی نماند.

رسول پناه در آن موقع چهره چندان مقبولی بین طرفداران نبود. او اگرچه با خریدهای دقیق و سریعش توانست به پرسپولیس در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا یاری کند (کاری که مدیران وقت استقلال از انجامش عاجز ماندند) و حتی بشار رسن را تا سرانجام بازی نهایی در تیم نگه دارد، اما بهای رودررویی با گل محمدی را داد و از کار کنار رفت. با وجود این گذر زمان نشان داد بسیاری از حرف هایی که او می زده چندان هم بیراه نبوده است. استعفاهای نه چندان جدی گل محمدی، رقم بالای قرارداد او، درخواست های نامعقول بازیکنان برای افزایش دستمزد و نیز بعضی مطالب در خصوص نمایشی بودن مذاکرات علی علیپور و شجاع خلیل زاده با پرسپولیس ازجمله مسائلی بود که به تدریج صحت آنها برای مردم روشن شد.

با این همه، بخشی از حرف های رسول پناه در آن موقع آنقدر ثقیل و غیرقابل باور به نظر می رسید که تقریبا هیچ کس آن را نپذیرفت. مدیرعامل وقت قرمزها از ابراز تمایل شیخ دیاباته برای پرسپولیسی شدن خبر داده و گفته بود: دیاباته با من تماس گرفت که به پرسپولیس بیاید. او گفت در استقلال اسیر هستم و حتی حاضرم با 400هزار دلار به تیم شما بیایم، اما گفتم برای ما مقدور نیست، شر می گردد! انتقادهای بسیار زیادی از این حرف ها به عمل آمد و خیلی ها مدعی غیرواقعی بودن اظهارات رسول پناه شدند، اما چندی بعد شیخ دیاباته که از استقلال جدا شده بود، به صراحت از مدیران این باشگاه گلایه کرد و گفت شاید روزی پرسپولیسی گردد! این اواخر هم که مذاکرات بسیار جدی شیخ با قرمزها در جریان بوده و حتی بعضی خبر از توافق نهایی دو طرف داده اند. حتی اگر دیاباته پرسپولیسی هم نگردد، همین مذاکرات جدی نشان می دهد احتمالاً رسول پناه در این مورد هم بیراه نگفته بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 66355

به "ادعای جنجالی درست از آب عایدی ، استقلالی اسیر در آستانه پرسپولیسی شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی درست از آب عایدی ، استقلالی اسیر در آستانه پرسپولیسی شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید