ارتباط موثر ورزش و تفریحات سالم با آموزش عالی

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- وزیر علوم در پیغام تبریکی به مناسبت روز جهانی ورزش دانشگاهی تاکید نمود: ورزش و تفریحات سالم با آموزش عالی و توسعه شخصیت افراد مرتبط است.

ارتباط موثر ورزش و تفریحات سالم با آموزش عالی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن کامل پیغام دکتر محمدعلی زلفی گل به این توضیح است:

صندلی ورزش دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور تبلوری از نقش کلیدی دانشجو - ورزشکاران به اسم رهبران آینده برای تحکیم گفتمان توسعه و تحول در سبک زندگی سالم با رویکردی کیفی و فعال است.

در عصر مدرن و پیشرفته امروز که زندگی با چالش های جدیدی روبرو است این ادعا از اهمیت ویژه ای در سطح مراکز آموزشی برخوردار است که ورزش و تفریحات سالم را با آموزش عالی و توسعه شخصیت فرد مرتبط می داند و فضا و کیفیت مکان هایی که ابعاد هویتی شخص را توسعه می دهد دارای ارزش ویژه ای هستند.

بی تردید تحقق اهداف کلان به وسیله ورزش نیازمند برنامه های دقیق، علمی و آینده محور ورزشی- آموزشی است تا فضا و محیطی در کشور ایجاد گردد که بذر دانش در آن رُسته و راه بر افزایشِ مهارت زندگی جوانان به وسیله ورزش گگردده گردد.

اینجانب فرا رسیدن روز جهانی ورزش دانشگاهی را به تمام دانشگاهیان فرهیخته از جمله دانشجویان، اساتید تربیت بدنی و ورزش و همه قهرمانان ورزش های دانشگاهی در سطح ملی و بین المللی تبریک گفته و تقارن این روز با آغازین روز های آغاز سال تحصیلی را گرامی می دارم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 54736

به "ارتباط موثر ورزش و تفریحات سالم با آموزش عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتباط موثر ورزش و تفریحات سالم با آموزش عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید