از کتک کاری تا برخورد با عوامل درگیری هندبال

به گزارش بلاگ پو، دولو می گوید: منتظر گزارش ناظریم، البته یکی از ناظران گزارش را فرستاده ولی منتظر گزارش ناظر دیگر هم هستیم تا جمع بندی کنیم. فردا هم جلسه کمیته انضباطی را خواهیم داشت تا با عوامل درگیری برخورد کنیم.

از کتک کاری تا برخورد با عوامل درگیری هندبال

هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال سر و صدای زیادی داشت. همه چیز از بازی دو تیم فرازبام خاییز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غرب آغاز شد که در نهایت با درگیری تماشاچیان و بازیکنان و پرتاب گاز اشک آور به خاتمه رسید.

این بازی در حالی به جنجال کشیده شد که حاضران در محل برگزاری مسابقه، هر کدام از زاویه ای متفاوت به موضوع نگاه می نمایند. مجید پارسایی، مدیرعامل تیم هندبال فرازبام خاییز دهدشت در این رابطه به ایسنا می گوید: مهدی طالبی، جنگنده ترین و سرعتی ترین بازیکن تیم زاگرس اسلام آباد غرب بود که پس از 60 دقیقه فشار بازی که رویش بود و در بطن درگیری حضور داشت و نیروهای انتظامی گاز اشک آور زدند دچار خفگی شد و توسط پرسنل اورژانس یاری نفس نصب و سلامتی خود را به دست آورد و از سالن خارج شد.

او ادامه می دهد: تیم اسلام آباد غرب در کورس قهرمانی است؛ تیمی که پس از 16 هفته در هیچ بازی بازنده نبود. هفته گذشته در اصفهان میهمان ذوب آهن بودیم که دو بازیکن تأثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت شکستگی انگشت پا و پارگی رباط صلیبی از دست دادیم و با توجه به اینکه نتایج مناسبی تیم ما در نیم فصل دوم نداشت شاید تیم زاگرس از منظر خودشان خود را برنده بازی تلقی می کردند. تا دقیقه هفت بازی به صورت پایاپا بالا رفتیم، پس از دقیقه هفت اختلاف ما با تیم زاگرس بالا گرفت بطوری که گاهاً تا هفت امتیاز هم بالا گرفت، تاکتیک تیمی ما تغییر اساسی داشت و تیم زاگرس را به درستی آنالیز کردیم و هم قسم شده بودیم که از زمین بازی برنده بیرون بیاییم که خدا را شکر در خاتمه بازی برنده بازی بودیم. سوت خاتمه بازی از سوی داور زده شد و همه به رختکن رفتند.

پارسایی با اشاره به اینکه حین و پس از خاتمه بازی و در سالن بازی اتفاقاتی افتاد، ادامه می دهد: در حین بازی بازیکن زاگرس اسلام آباد پس از هر گل رو به تماشاگران تیم ما شادی و اقدام به تحریک تماشاگران می کرد. ضمن اینکه دروازه بان و یکی دیگر از بازیکنان تیم زاگرس شعار قومیتی سر دادند. بعد از بازی به روال همواره تماشاگران به پایین از سکوها می آمدند و اقدام به تشویق ایسلندی می کردند و وقتی دو نفر از تماشاگران تیم فرازبام به پایین سکوها آمدند دو راننده و یاری راننده و یک تماشاگر همراه تیم زاگرس پایین سکوها آمدند و فضای سالن را متشنج کردند.

او همچنین می گوید: بازیکنان زاگرس پس از درگیری و بی حرمتی در سالن زمانی که وارد رختکن شدند شیشه های سرویس بهداشتی، درب رختکن و درب اتاق مدیر سالن را شکستند.

مدیر تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت در مورد مصدومان ناشی از درگیری ایجاد شده، اینطور شرح می دهد: سه تماشاگر به بیمارستان منتقل شده بودند و یک نفر نیز در بخشICU بستری شد، این تماشاگر توسط یکی از بازیکنان زاگرس با طبلی که از تماشاگران ما گرفته بود بر سرش کوبید و مصدوم شد. در پی این درگیری ها 8 تا 10 نفر از تماشاگران ما به علت شکستگی انگشت و سر، پارگی ابرو و شکستگی بینی از سوی بعضی بازیکنان زاگرس اسلام آباد غرب که اسامی آنها بر اساس مستندات و فیلم موجود است، مصدوم شدند.

این صحبت ها در حالی از سوی مسوول تیم هندبال فراز بام خاییز دهدشت مطرح می گردد که قرار است کمیته انضباطی فردا شکل بگیرد تا این درگیری آنالیز و با مسببان آن برخورد گردد.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در این رابطه می گوید: منتظر گزارش ناظریم، البته یکی از ناظران گزارش را فرستاده ولی منتظر گزارش ناظر دیگر هم هستیم تا جمع بندی کنیم. فردا هم جلسه کمیته انضباطی را خواهیم داشت تا با افرادی که در این موضوع ناهنجاری ایجاد کردند، برخورد کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا موضوعاتی مانند چاقو کشی و پرتاب اشیا واقعیت دارد یا خیر، می گوید: باید نامه ناظر بیاید. چیزی که اطلاع دارم این است که بازی به خوبی به خاتمه رسیده است و بعد از خاتمه بازی درگیری بین تماشاچیان رخ داده است. فردا با حضور ناظران و نمایندگان باشگاه ها و مسئولان جلسه کمیته انضباطی را خواهم داشت تا سریعاً با این موضوع مقابله کنیم.

4،2

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4679

به "از کتک کاری تا برخورد با عوامل درگیری هندبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از کتک کاری تا برخورد با عوامل درگیری هندبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید