استعفای گل محمدی به معنای خاتمه لیگ برای پرسپولیس

به گزارش بلاگ پو، سرمربی پرسپولیس که این بار بیشتر از هر زمان دیگری با طرفداران و حتی انتقاد کارشناسان که غالب آن ها در خصوص تصمیمات دیرهنگام او برای انجام تعویض و نگه داشتن بازی بود، روبرو شد، تصمیم گرفت یک بار دیگر استعفا کند تا سمت و سوی انتقاد ها به سمت یک ابهام، تبدیل تغییر جهت دهد که الان چه وقت استعفا است؟ این برای سومین بار است که یحیی گل محمدی دست به استعفا می زند. اولین استعفای او در زمان مدیریت رسول پناه بود و او چند ماه قبل به علت پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و مربیان تیم تصمیم به استعفا گرفت. سومین استعفای او نیز دقایقی بعد از دربی و آن هم در فضای مجازی بود که با کلمه خداحافظ انجام شد.

استعفای گل محمدی به معنای خاتمه لیگ برای پرسپولیس

سه استعفا یحیی در روبرو با مسائل مدیریتی، اقتصادی و البته تساوی در دربی...

حالا دیگر طرفداران پرسپولیس پیگیر این نیستند تا یحیی کمی در مورد مسائل فنی حرف بزند و به جز دلخوری های همیشگی اش در مورد مسائل و مسائل اقتصادی به چند سوال فنی پاسخ دهد. حالا همه در انتظار این هستند تا ببینند یحیی به مجموعه تیم باز می شود یا نه.

اگرچه همین حرکت و اقدام عجیب و غریب سرمربی سرخ ها نشان می دهد که او از ادامه لیگ نا امید شده و گویا قرار نیست پرسپولیس فاصله 6 امتیازی اش با حریف دیرینه را پر کند، همان طور که عصبانیت شدید یحیی بعد از گل استقلال رسما دربی را برای پرسپولیس تمام کرد و فرصت بازگشت را از بازیکنان پرسپولیس گرفت. بازیکنانی که به شدت از نظر روحی به هم ریخته بودند و یک فرمانده از روی نیمکت باید آن ها را به جلو فرا می خواند تا آن ها برای بردن بجنگند. اما یحیی به گونه ای عمل کرد که پرسپولیسی ها فقط طوری بازی کردند که دیگر گل نخوردند و بازنده بازی نباشند.

به هر حال استعفای یحیی گل محمدی بلافاصله پس از شکست در دربی آن هم در فضای مجازی کاملا پرسپولیس را در موضع نابرابری نسبت به استقلال قرار داده است. تردیدی نیست که رها کردن پرسپولیس در این مقطع و صحبت از جدایی سرمربی دوباره یحیی در فاصله یک ماه، به معنای قرار دادن پرسپولیس در وضعیتی بازنده است. جالب این که طرفداران پرسپولیس که در تمام ماه ها و سال های گذشته کنار یحیی بودند و تحت هر شرایطی از او حمایت کردند، در این مقطع نیز از او توقع دارند تا در شرایط سخت کنار پرسپولیس بوده و به این سادگی ها آن ها و تیم را تنها نگذارد. تردیدی نیست که یحیی گل محمدی یکی از فنی ترین مربیان ایران است. پس از او توقع می رود همانند یک فرمانده و سرمربی بزرگ به هنگام شکست و بحران ها تیمش را راهنمایی نموده و شرایط را به خوبی مدیریت کند. نه این که به محض کوچکترین رخدادی دست به استغا زده و حرف از رفتن بزند.

حال باید دید در ادامه چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و یحیی گل محمدی خواهد بود.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 61790

به "استعفای گل محمدی به معنای خاتمه لیگ برای پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای گل محمدی به معنای خاتمه لیگ برای پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید