افتخاری: برای قهرمانی آسیا نباید از تایلند، ژاپن و ویتنام غافل شویم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از تایلند، ژاپن و ویتنام به عنوان حریفان اصلی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا یاد کرد.

افتخاری: برای قهرمانی آسیا نباید از تایلند، ژاپن و ویتنام غافل شویم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، سیدرضا افتخاری درباره آخرین وضعیت ملی پوشان فوتسال پیش از حضور در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتها رقابت های لیگ، تیم ملی اردوهای تدارکاتی مستمری را تا پیش از اعزام به ازبکستان برگزار کرد و در نهایت با برگزاری دو دیدار محبت آمیز ملی پوشان محک خوردند که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند. با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال ترکیبی از بازیکنان جوان و پرتجربه بود، فکر می کنم پیروزی پر گل برابر ازبکستان، تا حدودی وضعیت این تیم را معین کرد و کادر فنی با ارزیابی دقیق تری می تواند برای اعلام ترکیب نهایی تیم ملی به منظور حضور در ویتنام تصمیم گیری کند.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال ایران نسبت به دوره های قبل جوان تر شده است، احتیاج داشت تا دیدارهای تدارکاتی داشته باشد که پس از ازبکستان دو دیدار دیگر با تیم های لیگ فزونی روسیه برگزار می نماید. معتقدم بازیکنان در اردو به آمادگی لازم رسیدند و نتیجه اش در ازبکستان کاملاً معین شد. نتایج نیز تا حدودی امیدوارنماینده است و این امر یاری بسزایی به کادر فنی می نماید تا نفرات نهایی را انتخاب نمایند. همچنین بازیکنان لژیونر حاضر در روسیه نیز با تیم ملی به ایران باز خواهند گشت تا تیم ملی را در رقابت های جام ملت های آسیا همراهی نمایند.

رئیس کمیته فوتسال همچنین خاطر نشان کرد: ما در دور مقدماتی جام ملت های آسیا مسئله ای نخواهیم داشت اما نباید از حریفان قدری چون تایلند، ژاپن و ویتنام که مدتی است در اسپانیا در اردوی تدارکاتی به سر می برند، غافل بود. ما حریف دست و پا بسته ای برای تیم های دیگر نخواهیم بود و امیدواریم نتیجه قابل قبولی در این دوره از رقابت ها کسب کنیم. قهرمانی مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا به راحتی به دست نمی آید. تمامی تیم ها برای موفقیت به این مسابقات می آیند و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در انتها گفت: خوشبختانه با حمایت های فدراسیون فوتبال تیم در شرایط خوبی قرار داشته و امیدواریم با بهترین عملکرد پاسخ حمایت های مسئولان فدراسیون را بدهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10650

به "افتخاری: برای قهرمانی آسیا نباید از تایلند، ژاپن و ویتنام غافل شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتخاری: برای قهرمانی آسیا نباید از تایلند، ژاپن و ویتنام غافل شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید