افزایش 25 درصدی امکانات اورژانس کشور برای خدمت رسانی به زائران

به گزارش بلاگ پو، سخنگوی اورژانس کشور از افزایش 25 درصدی امکانات این سازمان برای خدمت رسانی به زائران اربعین اطلاع داد و گفت: نیرو های متخصص و گروه های اورژانس در مرز های ایران مستقر شدند.

افزایش 25 درصدی امکانات اورژانس کشور برای خدمت رسانی به زائران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از رادیو اربعین، مجتبی خالدی ضمن بیان اینکه با افزایش ثبت نام زائران اربعین سال جاری امکانات اورژانس کشور نیز 25 درصد افزایش یافت، گفت: در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین موکب های درمانی با نشان واره هلال احمر ایجادشده است که زائران می توانند در صورت ابتلا به بیماری به این موکب ها مراجعه نمایند و تحت درمان قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه 17 هزار تکنسین آمبولانس ایران در حالت آماده باش قرار دارند، توضیح داد: یک هزار و 100 دستگاه آمبولانس در نقاط صفر مرزی در مرز های ورودی و خروجی کشور مستقر شدند.

سخنگوی اورژانس کشور بااشاره به بعضی نکات بهداشتی در ارتباط با سفر اربعین اعلام کرد: افرادی که داروی خاصی مصرف می نمایند مقداری بیش ازحد مصرف در زمان سفر به همراه داشته باشند.

خالدی با تأکید بر اینکه بیماران تنفسی باید از ماسک استفاده نمایند، اضافه کرد: افرادی که مسائل گوارشی دارند به مراکز درمانی مراجعه و با مشورت پزشک در سفر اربعین شرکت نمایند.

وی در ارتباط باکسانی که سابقه بیماری هایی مثل دیابت دارند، اظهار داشت: بیماران دیابتی از پیاده روی طولانی مدت پرهیز نمایند و افرادی که بیماری های خاص دارند و اخیراً شیمی درمانی انجام دادند و یا دیالیزی هستند باید از شرکت در این مراسم بپرهیزند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13439

به "افزایش 25 درصدی امکانات اورژانس کشور برای خدمت رسانی به زائران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 25 درصدی امکانات اورژانس کشور برای خدمت رسانی به زائران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید