المپیکی های کاراته در جهت لیسبون، باکو و رباط

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون جهانی کاراته برنامه 5 مرحله از رقابتهای لیگ جهانی موسوم به کاراته وان در سال 2021 را بیان نمود. سه مرحله از این رقابتها به میزبانی پرتغال، آذربایجان و مراکش قبل از بازی های المپیک برگزار خواهد شد که فدراسیون کاراته تلاش دارد شرایط اعزام ملی پوشان به این رقابتها را فراهم کند.

المپیکی های کاراته در جهت لیسبون، باکو و رباط

دوری چند ماه ملی پوشان کاراته کشورمان از تاتامی مسابقات باعث شده تا کادر فنی درخواست اعزام ملی پوشان به این سه تورنمنت را برای بالا بردن آمادگی کاراته کاها به مسئولان فدراسیون ارائه دهد.

در صورت برگزاری قطعی این رقابتها از سوی فدراسیون جهانی، ملی پوشان کشورمان برای حضور در این مسابقات به لیسبون (1-3 اسفندماه -99)، باک و (22-25 اسفندماه -99) و رباط (20-23 فروردین -1400) اعزام خواهند شد.

امیر مهدیزاده، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، صالح اباذری، علی اصغر آسیابری، حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار و رزیتا علیپور به این رقابتها اعزام خواهند شد.

فدراسیون کاراته با نگاه به مسابقات قهرمانی جهان که بعد از المپیک برگزار خواهد شد، اباذری و آسیابری را به عنوان دو جوان با آتیه کاراته ایران در لیست این اعزام ها قرار خواهد داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41230

به "المپیکی های کاراته در جهت لیسبون، باکو و رباط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المپیکی های کاراته در جهت لیسبون، باکو و رباط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید