ال جی نوآوری های مجذوب کننده جدیدی در زمینه نمایشگرهای OLED نمایش داد

به گزارش بلاگ پو، تا امروز از ال جی دیسپلی پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES اخبار زیادی منتشر شده است. علاوه بر محصولات مفهومی اخیر نظیر جایگاه مالتی مدیا و Virtual Ride مبتنی بر نمایشگر OLED منعطف، جدیدترین محصولات ال جی دیسپلی از نمایشگر OLED شفاف برای نشان دادن محتوا بهره می برند.

ال جی نوآوری های مجذوب کننده جدیدی در زمینه نمایشگرهای OLED نمایش داد

به عنوان مثال این شرکت، طرح مفهومی نمایشگری را به معرض دید عموم گذاشته که برای خرید و انتخاب محصولات از ویترین فروشگاه ها کاربرد دارد. این محصول مفهومی همراه با گرافیک هایی که تبلیغات، تخفیف ها، دکوراسیون جشن و غیره را در نمایشگر شفاف به نمایش می گذارند، فناوری تازه نمایشی و ایده های واقعیت افزوده آینده را با یکدیگر ترکیب می نماید. از این نمایشگر های شفاف در مراکز خرید و متروهای کره جنوبی، چین و ژاپن استفاده خواهد شد.

محصول مفهومی دیگری که ال جی دیسپلی در جریان نمایشگاه CES از آن رونمایی نموده، نمایشگر Shelf OLED نام دارد که از طراحی مینیمالیستی بهره می برد. این نمایشگر در واقع می تواند به عنوان تلویزیون، قفسه نگهداری اشیاء و بعلاوه به عنوان بخشی از وسایل دکوری خانه به حساب بیاید. ترکیب دو صفحه نمایش OLED شفاف 55 اینچی، به عنوان یک تلویزیون کار می نماید اما بعلاوه می تواند عکس ها یا سایر عناصر تزئینی مانند تنگ ماهی دیجیتال را در صورت عدم استفاده از تلویزیون برای شما به نمایش بگذارد. اگر در پی این هستید که از حداکثر فضای درون خانه خود به برترین شکل ممکن بهره ببرید، تلویزیون Shelf OLED گزینه مناسبی برای شما است.

نمایشگر های OLED منعطف و شفاف در حال حاضر در طیف محصولات تازه و هیجان انگیزی از جمله گوشی های هوشمند تاشو استفاده می شوند. با این حال، شرکت ال جی دیسپلی از این فناوری های به ساده ترین شکل ممکن در محصولات خود بهره می برد. البته باید خاطر نشان کنیم، اینکه این محصولات به مرحله فراوری انبوه برای عرضه به بازار برسند یا نه بر عهده فراوریکنندگان است.

منبع: Androidauthority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60474

به "ال جی نوآوری های مجذوب کننده جدیدی در زمینه نمایشگرهای OLED نمایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال جی نوآوری های مجذوب کننده جدیدی در زمینه نمایشگرهای OLED نمایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید