سال جاری خبری از خرمای درجه یک نیست

به گزارش بلاگ پو، مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان گفت: فراوری خرمای درجه یک به دلیل مسایل کمبود آب بسیار اندک بوده است و حجم عمده ای از خرمایی که از کشاوزان خریدرای می گردد، درجه 2 و 3 خواهد بود.

سال جاری خبری از خرمای درجه یک نیست

ناجی شعیب زاده در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به خرید خرما از نخلستان های این شهرستان، اظهار کرد: تا کنون حدود 500 تن خرما در قالب حمایتی و توافقی از کشاورزان خریداری گردیده است.

وی اضافه کرد: سال جاری پیش بینی می کنیم که حدود 10 تا 12 هزار تن خرما از کشاورزان خرمشهری خریداری گردد و بر این اساس پیش بینی می گردد که کار خرید خرما تا سرانجام مهرماه ادامه داشته باشد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی آبادان با بیان این که با توجه به مسایلی که در بحث کمبود آب در خرمشهر وجود داشت سال جاری کیفیت خرما خیلی مطلوب نیست، توضیح داد: یک مرکز خرید، عملیات خرید خرما را در خرمشهر به عهده دارد و خرمای کشاورزان را از آن ها خریداری می نماید.

شعیب زاده مطرح کرد: بیشتر خرمایی که تاکنون از کشاورزان خریداری گردیده است، خرمایی با کیفیت های درجه 2 و 3 هستند. فراوری خرمای درجه یک به دلیل مسایل کمبود آب بسیار اندک بوده است و حجم عمده ای از خرمایی که از کشاوزان خریداری می گردد، درجه 2 و 3 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1836

به "سال جاری خبری از خرمای درجه یک نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سال جاری خبری از خرمای درجه یک نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید