با هر گونه گرانفروشی و عرضه بالاتر از نرخ مصوب برخورد می گردد

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران گفت: توزیع مرغ منجمد در تمامی فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و صنوف منتخب بدون محدودیت عرضه می گردد.

با هر گونه گرانفروشی و عرضه بالاتر از نرخ مصوب برخورد می گردد

آقای جبرئیل برادری گفت: با توجه به برنامه ریزی و ذخیره سازی مطلوب کالای اساسی، توزیع گوشت مرغ منجمد بصورت گسترده و بدون محدودیت در سطح استان تهران به وسیله مباشرین فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار، صنف پرنده و ماهی و فروشگاه های اینترنتی در حال اجرا است.

به گفته او، روزانه 400 تا 500 تن مرغ در سطح استان تهران عرضه می گردد، تا هر زمان که احتیاج باشد، توزیع استمرار می یابد.

برادری می گوید: با توزیع مویرگی و استفاده از ظرفیت شرکت های پخش بدنبال آن هستیم که توزیع در تمامی فروشگاه ها انجام گردد تا مرغ منجمد در اختیار عموم قرار گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران قیمت هر کیلو مرغ منجمد در عمده فروشی ها را 40 هزار تومان و خرده فروشی برای مصرف کننده 45 هزارتومان اظهار داشت.

بنابر گفته برادری، تازمانیکه ستاد تنظیم بازار نرخ جدیدی را اعلام نکند، تمامی مغازه داران مکلف به عرضه مرغ گرم با نرخ 59 هزار و 800 تومان هستند، در صورت تخلف افراد به سامانه 124 اطلاع دهند.

این مقام مسئول گفت: در شرایط کنونی قیمت مرغ گرم التهابی ندارد به طوریکه با نرخ 55 هزارتومان به طور عمده در میادین عرضه می گردد، براین اساس مغازه داران مکلف به رعایت نرخ مصوب هستند. با هر گونه گران فروشی برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم تا زمانیکه ستاد تنظیم بازار نرخ جدیدی را اعلام نکرده است، مرغ با قیمت های بالاتری بدست مصرف کننده برسد.

طی روزهای اخیر وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنابر برنامه ریزی های انجام شده، مسئله ای در تامین گوشت گرم و منجمد مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد.

خبرنگاران مالی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1401 بروزرسانی: 12 مهر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 67149

به "با هر گونه گرانفروشی و عرضه بالاتر از نرخ مصوب برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هر گونه گرانفروشی و عرضه بالاتر از نرخ مصوب برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید