امشب تمام ایرانیان دست به دعا هستند ، تصمیم اسکوچیچ برای تعویض طارمی و آزمون زیبا بود

به گزارش بلاگ پو، محمدرضا مهدوی گفت: مطمئن باشید تمام ایرانیان در سراسر جهان دست به دعا هستند و برای موفقیت تیم ملی و برای تمام بازیکنان طلایی تیم ملی کشورمان انرژی مثبت می فرستند. با این نفرات باید صعود کنیم.

امشب تمام ایرانیان دست به دعا هستند ، تصمیم اسکوچیچ برای تعویض طارمی و آزمون زیبا بود

محمدرضا مهدوی بازیکن سابق تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد بازی امشب تیم ملی مقابل بحرین صحبت نموده است که در دامه می آید:

شرایط تیم ملی را برای بازی امشب چطور می بینید؟

در ابتدا خداقوت می گویم به کادر مدیریت، فنی، بازیکنان، پزشکی و تدارکات؛ زیرا واقعاً در شرایط سختی به سر می برند. همه امیدواری و دلخوشی ما این است که تیم محبوبمان به جام جهانی صعود کند. به نظرم تیم ملی به لحاظ نفرات و مهره در بهترین شرایط خود واقع شده است. از درون دروازه و ذخیره اش تا مهره های دفاعی، هافبک ، فورواردها، بال ها همه و همه از شرایط بسیار خوبی برخوردار هستند.

راه چاره شما برای تحت تاثیر قرار نگرفتن تیم ملی کشورمان از شرایط بد میزبانی و ایجاد حاشیه بحرینی ها چیست؟ همواره همین طور بوده است. میزبانی را می گیرند که بتوانند شرایط سختی را برای حریفان قَدَرِ خود، از جمله تیم ملی ایران فراهم نمایند و بتوانند از لحاظ روحی و روانی بر تیم ها تأثیر بگذارند؛ این نکته جدیدی نیست. قطعاً توقع نداشتیم شرایط انجام یک بازی خوب را برای رقبا آماده نمایند و ما هم برویم و پیروز شویم و برگردیم! فوتبالی که نمی توانند حریف ما شوند لذا باید از لحاظ حاشیه این تیم را دچار چالش نمایند اما قطعاً بازیکنان ما تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت چراکه آنقدر بازیکنان عظیم و حرفه ای و کادرفنی کاربلدی داریم که حواشی نمی تواند اذیتمان کند و تیم را به هم بریزد.

به نظر شما با ترکیبی که مقابل هنگ کنگ بازی کردیم می توانیم مقابل بحرین هم پیروز باشیم ؟

هر مربی برای هر بازی یک ترفند و حربه ای دارد در بازی با هنگ کنگ به تعدادی از بازیکنان استراحت داد و به نظرم این بهترین تصمیم بود و زیبا ترین بخش کار کادر فنی، زمانی بود که وقتی دید بازی بسته است طارمی و آزمون را تعویض و از مهره های دیگری استفاده کرد. تفاوت چندانی بین مهره های تیم ملی دیده نمی گردد تا این حد که می توان با چند ارنج مختلف مقابل همه تیم ها بازی کرد و مطمئناً این اتفاق هم رخ خواهد داد و خواهیم دید برای دقایقی، از نفرات ریز و سرعتی مثل مهدی قایدی استفاده خواهد نمود و برای دقایقی از سر زنانی مثل طارمی و سردار و دفاع های وسط. ما فوتبالی از آنها بهتر هستیم و از این حیث نگرانی وجود ندارد.

دیدگاه کلی شما نسبت به تیم ملی چیست؟ به اعتقاد شما می توانیم صعود کنیم؟

مطمئن باشید تمام ایرانیان در سراسر جهان دست به دعا هستند و برای پیروزیت تیم ملی و برای تمام بازیکنان طلایی تیم ملی کشورمان انرژی مثبت می فرستند. با این نفرات باید صعود کنیم. اگر خواست خدا باشد اقتدارمان را اینگونه ثابت خواهیم کرد. ایران یکی از قدرت های آسیا بوده هست و خواهد بود. قبول دارم عناصر و شرایط خوبی را از دست دادیم و متاسفانه یکسری اتفاقاتی رخ داد که در خور شخصیت والای ایران نبود ولی خب پیش آمد و نمی توان کاری کرد. به هر حال ما دنبال چالش هستیم و در چالش ها همواره برنده ایم. مطمئناً با توجه به روحیه برتر و مبارزه طلبی که بازیکنان ما دارند صعود خواهیم کرد!

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49887

به "امشب تمام ایرانیان دست به دعا هستند ، تصمیم اسکوچیچ برای تعویض طارمی و آزمون زیبا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب تمام ایرانیان دست به دعا هستند ، تصمیم اسکوچیچ برای تعویض طارمی و آزمون زیبا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید