امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان

به گزارش بلاگ پو، میراث آریا/ براساس گزارشات بدست آمده، امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان صورت گرفت.

امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان

روح الله محمد حسین زاده، مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در ادامه سفر خود به استان گلستان مهمان استاندار گلستان بود.

سفر حسین زاده به استان گلستان به منظور بررسی میدانی ظرفیت های جهانگردی و امضای تفاهم نامه انجام شد.

این تفاهم نامه به منظور همکاری متقابل برای توسعه صنعت جهانگردی و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز استان گلستان در دو موضوع احداث مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی و اجرای تابلوهای تبلیغاتی جهانگردی در مبادی و شریان های اصلی استان امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی و استانداری گلستان در راستای تفاهم نامه هایی است که پیش از این در استانهای قم و البرز میان این شرکت و استانداران منعقد شده است. همچنین در ادامه قرار است در تمام استانهای کشور چنین تفاهم نامه ای میان شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی و استانداری ها امضا شود.

در مراسم امضای این تفاهم نامه، علی محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن تشکر از مهندس سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی برای پیگیری نیازهای این استان و حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در استان گلستان برای بررسی ظرفیت های این استان اظهار داشت: وزارت میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی از وزاتخانه های پیشگام در اجرای مصوبات هیئت دولت است.

او در ادامه از مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی درخواست کرد تا استان گلستان را به عنوان یکی از مبادی اصلی جهانگردی مورد توجه قرار دهد.

استاندار گلستان شرح داد: این استان در زمینه جهانگردی کشاورزی و دریایی ظریفیت های قابل توجهی برای جذب جهانگرد از نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی دارد به همین منظور نیازمند توجه بیشتری است.

روح الله محمدحسین زاده در ادامه با اشاره به فرایند بازدیدهایی که از پروژه های وزارت میراث فرهنگی دراستان گلستان انجام داده، گفت: اجرای تابلوهای تبلیغاتی و مجتمع های خدماتی و بهداشتی بین راهی از الویت های ما در استان گلستان است.

او لازمه قرار گرفتن استان گلستان در مقاصد جهانگردی کشور را فراهم کردن زیرساخت های لازم و سرمایه گذاری در این استان دانست و اضافه نمود: با فراهم کردن مقدمات سرمایه گذاری در این استان میتوان جهانگردان داخلی و خارجی را به این استان هدایت کرد.

همچنین در این دیدار مذاکراتی در راستای برگزاری رویدادهای داخلی و خارجی و جشنواره ها بویژه جشنواره اسب انجام شد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 64302

به "امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با استانداری گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید