انتقاد آلمان از خسارت های آمریکا به اقتصاد دنیا

به گزارش بلاگ پو، وزیر دارایی آلمان گفت که جنگ تجاری در حال آسیب زدن به اقتصاد دنیا است.

انتقاد آلمان از خسارت های آمریکا به اقتصاد دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اولاف شولتس در جریان سخنرانی خود در همایش سیاست دنیای شهر برلین با انتقاد تلویحی از رویکرد حمایت گرایانه دولت ترامپ گفت: جنگ های تجاری که در ماه های اخیر و به ویژه بین کشورهای ثروتمندتر شاهد آن بوده ایم، فقط منافع کوتاه مدت را در نظر می گیرد و در نهایت به اقتصاد همه کشورهای دنیا آسیب خواهد زد.

شولتس اضافه نمود: سیاست تجاری در اتحادیه اروپا برای مدت های طولانی جزو اولویت های اصلی بوده است و معتقدیم که با داشتن یک صدای واحد، موضع بسیار قدرتمندانه تری خواهیم داشت.

گفتنی است که همایش دو روزه سیاست دنیای با شرکت 1600 کارشناس و مقام سیاسی از 120 کشور و در 60 نشست تخصصی در برلین از دیروز شروع شده است.

این نشست بر اجرایی شدن راهکارهای گروه 20 برای دستیابی به توسعه پایدار، زیرساخت های اقتصادی، معماری اقتصادی، مقابله با تغییرات آب و هوایی، بهینه شدن سرمایه گذاری، بهبود نظام شغلی و آموزشی، سیاست گذاری برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط و مقابله با پیامدهای منفی ناشی از سالمندی جمعیت برگزار شده است.

اختلافات بین آمریکا و آلمان در هفته های اخیر بالا گرفته است. آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان اخیراً گفته است که اظهارات دولت آمریکا مبنی بر تهدید خودروسازی بی ام و برای امنیت ملی آمریکا شوک آور بوده است.

وی اضافه نمود: بزرگ ترین کارخانه فراوری بی ام و نه در باواریای آلمان که در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا قرار گرفته است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5551

به "انتقاد آلمان از خسارت های آمریکا به اقتصاد دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد آلمان از خسارت های آمریکا به اقتصاد دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید