انتقاد تند نایب قهرمان المپیک از شرایط کشتی همدان، جوکار: آقای قهرمان! به داد کشتی استان برسید

به گزارش بلاگ پو، نایب قهرمان کشتی آزاد المپیک 2004 آتن می گوید نه تنها حرکت مثبتی در کشتی همدان اتفاق نیفتاده، بلکه این هیئت عقب گرد شدیدی را هم تجربه نموده است.

انتقاد تند نایب قهرمان المپیک از شرایط کشتی همدان، جوکار: آقای قهرمان! به داد کشتی استان برسید

مسعود مصطفی جوکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به چهاردهمی تیم کشتی آزاد جوانان استان همدان در مسابقات کشوری گفت: جوانان که چهاردهم شدند، نوجوانان مان بیست و دوم. تیم همدان در همین کشوری اخیر بعد از سیستان و بلوچستان و قشم قرار گرفته و در واقع دکتر کمک (رئیس هیئت) کولاک نموده است!

وی ادامه داد: با وجودی که شاهد وعده های زیادی بودیم اما هیچ حرکت مثبتی در کشتی استان ندیدیم، در لیگ هم که شرکت نداشتیم. دو سال اول که من هم با هیئت همکاری کردم و کشتی گیران خوبی شناسایی شدند، اما حالا دیگر با هیئت همکاری ندارم. قرار بود این آقا برای کشتی همدان پول بیاورد، اما هیچ پولی آورده نشد و هیچ کار مثبتی به انجام نرسید. شما بهرامی رئیس هیئت کشتی لرستان را ببینید چطور رشد و حرکت کشتی این استان در این مدت محسوس بوده است اما کشتی همدان رو به عقب و پسرفت است. ما حتی از سیستان و بلوچستان و قشم هم عقب افتادیم.

جوکار از مدیرکل ورزش و جوانان همدان خواست تا به شرایط کشتی این استان رسیدگی کند و گفت: آقای حمید سیفی، قهرمان آسیا! فکری به حال کشتی کنید. نباید نسبت به این نتایج بی تفاوت باشید. یک جلسه آسیب شناسی بگذارید که کارشناسان در این خصوص صحبت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 63384

به "انتقاد تند نایب قهرمان المپیک از شرایط کشتی همدان، جوکار: آقای قهرمان! به داد کشتی استان برسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند نایب قهرمان المپیک از شرایط کشتی همدان، جوکار: آقای قهرمان! به داد کشتی استان برسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید