انحراف تسهیلات اشتغال روستایی لرستان کمتر از 10 درصد است

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان در دیدار با محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فرایند پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی را پیگیری کرد.

انحراف تسهیلات اشتغال روستایی لرستان کمتر از 10 درصد است

سید موسی خادمی در این دیدار افزود: 1156 طرح اشتغال روستایی در استان با ظرفیت 5000 فرصت شغلی، پیروز به دریافت تسهیلات شده اند.

وی شرح داد: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی طی 2 سال گذشته تاکنون 215 میلیارد و 184 میلیون تومان وام پرداخت شده که انحراف آن کمتر از 10 درصد بوده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه بسیاری از این تسهیلات در جلسات کارگروه اشتغال استان تصویب شده، ادامه داد: امسال در این راستا 64 مصوبه تائید شده که 65 درصد آن اجرایی شده و مابقی نیز در حال پیگیری هستند.

خادمی گفت: در این جلسات علاوه بر تصویب تسهیلات، مواردی همچون اجرایی کردن مشوق های ابلاغی دولت، یارانه دستمزد، مشاغل خانگی و معافیت بیمه سهم کارفرمایان پیگیری شد.

وی ادامه داد: 490 میلیارد تومان طرح اشتغال زایی روستایی استان به بانک ها معرفی شده و انحراف تسهیلات پرداختی نیز کمتر از 10 درصد بوده است.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در خصوص پیگیری مسائل لرستان برای تخصیص به موقع اعتبارات اشتغال روستایی و تلاش برای توسعه مناطق روستایی قول مساعد داد.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15850

به "انحراف تسهیلات اشتغال روستایی لرستان کمتر از 10 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انحراف تسهیلات اشتغال روستایی لرستان کمتر از 10 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید