انصراف احتمالی برخی کشتی گیران از رفتن به صربستان!

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، پس از لغو رقابتهای جهانی 2020 صربستان به دلیل موج جدید شیوع ویروس کرونا در جهان، اتحادیه کشتی تصمیم گرفت برای خروج این رشته از انزوا و تعطیلی، مسابقات متفاوتی در قالب جام جهانی در همان زمان و مکان برگزار کند. بدین ترتیب به تمامی کشورهای عضو بیان نمود می توانند کشتی گیران خود را در این پیکارها به میدان بفرستند تا بصورت انفرادی به مصاف هم بروند.

انصراف احتمالی برخی کشتی گیران از رفتن به صربستان!

به همین دلیل فدراسیون کشتی کشورمان نیز چهار آزاد و فرنگی کار و دو مربی را در لیست سفر به صربستان قرار داد تا در صورت شرایط مطلوب، کنندگان ایران هم در این مسابقات حضور داشته باشند. بدین ترتیب قرار شد حسن یزدانی و کامران قاسم پور در اوزان 86 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد به همراه غلامرضا محمدی و حسین نوری و محمدهادی ساروی در اوزان 87 و 97 کیلوگرم کشتی فرنگی به همراه بهروز حضرتی پور راهی صربستان شوند.

حال با توجه به عدم حضور کشتی گیران نامدار و بزرگ برخی از کشورهای صاحب نام در این مسابقات و همچنین موج جدید شیوع کرونا در جهان، اما و اگرهای فراوانی در این مورد مطرح شده است. به عنوان مثال چندی پیش مسئولان فدراسیون کشتی گرجستان اعلام کردند تمایلی به حضور در رقابتهای مذکور ندارند. ضمن اینکه تیم های آمریکا، ژاپن، قزاقستان، کوبا و کانادا نیز از مدتها پیش انصراف خود از حضور در رقابتهای جهانی اعلام کرده بودند.

با این وجود به نظر می رسد متولیان کشتی کشورمان نیز هیچ اصرار و اجباری برای اعزام نفرات مورد نظر به رقابتهای صربستان ندارند و در واقع این موضوع را به خواست و تصمیم خودشان سپرده اند. در این میان احتمال انصراف حسن یزدانی از سفر به صربستان از دیگر نفرات بیشتر است و هیچ بعید نیست کشتی گیران دیگر هم از اعزام به این کشور صرف نظر کنند.

از یک سو ابهام در سطح فنی این مسابقات و از سوئی دیگر سفر پردردسر به صربستان در شرایط کنونی که کرونا بسیاری از امور معمول را مختل کرده، باعث شده برخی کشتی گیران مذکور را از رفتن به صربستان دچار شک و تردید کند. ضمن اینکه به گفته برخ از اهالی و کارشناسان کشتی، فعلاً چیزی از رفتن یا نرفتن ملی پوشان معین نیست و شاید این مسابقات به دلیل افزایش شیوع کرونا در اروپا و عدم استقبال کشتی گیران، مثل رقابتهای جهانی، بطور کامل لغو و منتفی شود!

به گزارش خبرنگاران، رقابت های جهانی کشتی در سال 2020 که قرار بود در روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود با تصمیم اتحادیه جهانی لغو و مسابقات دیگری تحت عنوان جام جهانی در همان زمان جایگزین آن شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 38720

به "انصراف احتمالی برخی کشتی گیران از رفتن به صربستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصراف احتمالی برخی کشتی گیران از رفتن به صربستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید