اوجاقی: جام پارس تدارک خوبی برای تیم ملی ووشو بود

به گزارش بلاگ پو، مدیر فنی تیم های ملی ووشو گفت: خوشحالم که تیم پارس جنوبی قهرمان جام پارس شد و این میدان تدارک خوبی برای رقابت های جهانی اندونزی بود.

اوجاقی: جام پارس تدارک خوبی برای تیم ملی ووشو بود

حسین اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران بیان کرد: اینکه با اقتدار توانستیم در مسابقات جام پارس قهرمان شویم خیلی شادمان کننده است اما این قهرمانی در شرایطی به دست آمد که نفرات به اوج آمادگی هم نرسیده بود. تیم را برای پیکارهای جهانی اندونزی آماده می کنیم و برنامه ریزی به نحوی است که در زمان اعزام به این مسابقات نفرات به اوج برسند.

وی ادامه داد: سطح رقابت های پارس بسیار بالا بود و حضور 18 کشور در این میدان را باید به فال نیک گرفت. ووشوی ایران در جهان سرشناس است و حالا به جایگاهی رسیده ایم که کشورهای زیادی تمایل دارند به ایران بیایند و با بازیکنان ما روبه رو شوند. از لحاظ کیفی نیز مبارزات خوبی را شاهد بودیم و بدون اغراق می توان گفت اگر چین هم در این دوره از مسابقات حضور داشت می توانستیم این رقابت ها را هم سطح مسابقات جهانی بدانیم.

مدیر فنی تیم های ملی ووشو گفت: آنهایی که رقابت های جهانی یا جام جهانی را دیده اند می توانند شهادت بدهند که جام پارس تقریبا همسطح این مسابقات بوده است. امیدوارم در زمانی که تا آغاز رقابت های جهانی که به میزبانی اندونزی برگزار می گردد باقی است بتوانیم بهترین تمرینات را پشت سر گذاریم و با اوج آمادگی به این کشور اعزام شویم.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13131

به "اوجاقی: جام پارس تدارک خوبی برای تیم ملی ووشو بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: جام پارس تدارک خوبی برای تیم ملی ووشو بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید