ایده های قفسه باز آشپزخانه برای سازماندهی بهتر

به گزارش بلاگ پو، امروزه قفسه باز آشپزخانه در هنگام بازسازی فضا یا دکوراسیون خانه، به یک انتخاب کلاسیک و محبوب برای طراحان داخلی تبدیل شده است. قفسه باز بسیار مقرون به صرفه تر از کابینت است. شما باید به طور مرتب همه چیزهایی را که در قفسه آشپزخانه وجود دارد تمیز کنید؛ زیرا روزانه گرد و غبار روی آن جمع می گردد.

ایده های قفسه باز آشپزخانه برای سازماندهی بهتر

قفسه باز آشپزخانه در دهه های اخیر

حتی کمتر از یک دهه پیش، کابینت های آشپزخانه دیواری، واحدهای اصلی ذخیره سازی این منطقه بودند، درحالیکه بسیاری از مالکان خانه ها، قفسه باز آشپزخانه را با پیچیدگی و جذابیت کمتر می دیدند. با این حال، امروزه آن ها در هنگام بازسازی فضا یا دکوراسیون خانه جدیدی که ساخته شده، به یک انتخاب کلاسیک و محبوب برای طراحان داخلی تبدیل شده اند. اگر تا به امروز در مقابل انتخاب قفسه باز مقاومت نموده اید، بهتر است ایده های قفسه باز آشپزخانه در ادامه را برای یک آشپزخانه جذاب در نظر بگیرید که هزینه چندانی نخواهند داشت یا ارزش فروش خانه شما را کاهش نمی دهد.

در کوشش برای افزودن زیبایی بیشتر به دکوراسیون این فضا، ایده های قفسه باز مورد نظر ما باید مفید واقع شوند. به خصوص اگر به دنبال نمایش وسایل و کلکسیون خود، بدون اشغال فضای بصری زیاد هستید. بنابراین از این نوع قفسه بیشترین استفاده را نموده و آشپزخانه خود را با قفسه باز به روز کنید تا ظاهری مدرن و صمیمی داشته باشد.

مزایا و معایب قفسه باز آشپزخانه

اما قبل از این که این ایده ها را در نظر بگیرید، با هم نگاهی به جوانب مثبت و منفی کنارگذاشتن کابینت های آشپزخانه بیندازیم:

مزایا:

قفسه باز آشپزخانه بسیار مقرون به صرفه تر از کابینت است.

بدون احتیاج به جستجو می توانید همه موارد مورد احتیاج را در مقابل خود مشاهده کنید.

قفسه های باز، کم حجیم تر از کابینت هستند. این نکته باعث می گردد تا فضای مورد نظر شما عظیم به نظر برسد.

با وجود قفسه های باز آزادی بیشتری وجود دارد.

همچنین قفسه بندی باز می تواند به شما یاری کند تا آشپزخانه خود را مرتب و سازماندهی شده نگه دارید.

معایب:

هر چیزی که شما در قفسه های باز آشپزخانه می دهید، باید طراحی و سازماندهی گردد تا ظاهر آن ساده نباشد.

شما باید به طور مرتب همه چیزهایی را که در قفسه باز آشپزخانه وجود دارد تمیز کنید؛ زیرا روزانه گرد و غبار روی آن جمع می گردد.

هر آشپزخانه دارای وسایلی است که به طور تصادفی جمع شده اند و در دسته و گروه خاصی قرار نمی گیرند، بنابراین قرار دادن آن ها روی قفسه باز با چالش زیادی همراه است.

خرید 40 مدل بهترین منقل و کباب پز درجه یک

قفسه باز آشپزخانه در گوشه

اگر فضای کف آشپزخانه شما به اندازه کافی گسترده نیست که در به روزرسانی فضای کوچک خود ایده ای اجرا کنید، در هنگام جستجوی سطوح بیشتر، از فضای گوشه آشپزخانه به نفع خود بهره ببرید. قفسه باز آشپزخانه بهترین حالت ذخیره سازی بر روی دیوار بوده و برای استفاده از فضای دیوار غیرکاربردی نیز مناسب است. از این گذشته، هنگام در نظر دریافت بازسازی این منطقه، چه راهی بهتر برای استفاده از گوشه های این فضا سراغ دارید؟

شما می توانید از این گوشه های پنهان برای ذخیره وسایل با جذابیت کمتر در آشپزخانه بهره ببرید و آن هایی که چشمگیرتر هستند را در قسمت جلویی قرار دهید تا همه آن ها را ببینند. این امر باعث می گردد سازماندهی و دکوراسیون این فضای کوچک نیز به راحتی انجام گردد.

قفسه باز آشپزخانه پنتری

پنتری به فضایی از آشپزخانه می گویند که با یاری مجموعه ای از قفسه، نگهداری وسایل را سازماندهی می نماید. این ایده برای صاحبان منظم و خانواده های عظیم مناسب است. اگر به طور مرتب از این فضا استفاده می کنید، احتمالاً احتیاج به یک پنتری را در این فضای شلوغ به خوبی درک می کنید. یک قفسه باز آشپزخانه به صورت پنتری، باعث می گردد آشپزی و ذخیره کردن وسایلی که به آن ها احتیاج دارید، آسان تر انجام گردد؛ زیرا می توانید به راحتی وسایلی را که باید با آن کار کنید و آنچه را که می خواهید به لیست مواد غذایی خود بیفزایید، ببینید.

حتی اگر به دنبال قفسه بندی کابینت آشپزخانه کلاسیک هستید، می توانید هر یک از سطوح را با کاغذهایی با الگوهای جذاب چاپ شده بپوشانید.

خرید 39 مدل بهترین کیسه زباله خودرو قیمت مناسب

قفسه باز آشپزخانه بالای سینک

در بسیاری از خانه ها، فضای بسیار کافی، درست در بالای سینک وجود دارد که به شما یاری می نماید تا با یاری پنجره یا قفسه باز آشپزخانه، احساس خوبی ایجاد کنید. بنابراین به جای محدود کردن این منطقه با یک کابینت حجیم، می توانید قفسه های شناور مانند قفسه باز را که فقط از طریق دو صفحه چوب جدا شده است، انتخاب کنید. این کار باعث می گردد تا فضای کافی در بالای سینک ظرفشویی شما برای ذخیره وسایلی که نمی خواهید همواره در دید عمومی باشند، فراهم گردد.

خرید 41 مدل ظرف پذیرائی و ظروف یکبار مصرف + قیمت

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اتاق
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26620

به "ایده های قفسه باز آشپزخانه برای سازماندهی بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های قفسه باز آشپزخانه برای سازماندهی بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید