ایران میزبان هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری خواهد بود

به گزارش بلاگ پو، رئیس شبکه ملی فن بازار معاونت علمی گفت: باوجود تحریم های یکجانبه، هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری در نشست سرمایه گذاری فناوری حضور خواهند یافت.

ایران میزبان هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری خواهد بود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، میلاد صدر خانلو رئیس شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: به رغم تحریم های یکجانبه، هیئت انجمن دنیای فرشتگان سرمایه گذاری در نشست سرمایه گذاری فناوری حضور خواهند یافت و طرح ها و شرکت های حاضر در نشست را مورد آنالیز قرار می دهند.

صدرخانلو اضافه نمود: سرمایه گذاران ارشد بیش از 11 کشور دنیا در راه تهران هستند تا پیشنهادات سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه های حوزه فناوری را مورد آنالیز قرار دهند.

وی توضیح داد: سرمایه گذاران خارجی حوزه فناوری در نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) حضور خواهند یافت که از 15 تا 16 بهمن ماه برگزار می گردد. همچنین، هدف این نشست فراهم آوردن زیر ساخت های اقتصادی و فنی برای شرکت های دانش بنیان و فناور می باشد.

رئیس شبکه ملی فن بازار ایران با بیان اینکه استفاده از پتانسیل های سرمایه گذاری کشور های در حال توسعه اسلامی از جمله دیگر اهدافی است که شبکه ملی فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در پی محقق ساختن آن است، تاکید نمود: علاوه بر این با توجه به توافقات اجرا شده میان مسئولین برگزاری نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) و انجمن دنیای فرشتگان سرمایه گذاری موسوم به (WBAF)، قرار است، هیئتی از این انجمن در این نشست حضور یابد.

دبیر نشست با اعلام این خبر اضافه نمود: به جهت برگزاری هر چه با شکوه تر این نشست و افزایش تعاملات طرفین این تفاهم اجرا شده است.

به گفته صدرخانلو: در نشست گذشته تفاهمات اولیه میان طرفین صورت گرفت و به مدت یک ماه مانده به شروع نشست، حضور مقامات ارشد انجمن دنیای فرشتگان سرمایه گذاری قطعی شده است.

رئیس شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به کوشش های اجرا شده برای گسترش تعاملات با دیگر کشور ها در حوزه فناوری، اضافه نمود: بر اساس توافقات اجرا شده، همکاری مشترکی در جهت برگزاری هر دو نشست مشابه در تهران و استانبول صورت خواهد گرفت و همچنین نمایندگان نشست سرمایه گذاری فناوری در کنفرانس بین المللی WBAF که در اواخر بهمن ماه امسال در استانبول ترکیه برگزار می گردد حضور خواهند یافت.

نشست سرمایه گذاری فناوری با حضور سرمایه گذاران ارشد بیش از 11 کشور دنیا با موضوع ارائه فرصت های سرمایه گذاری با حمایت و راهبری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همکاری بعضی نهاد های همکار از جمله بعضی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه برگزار می گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18969

به "ایران میزبان هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان هیئت انجمن جهانی فرشتگان سرمایه گذاری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید