این شما و این بهترین و گران ترین مودم موبایل دنیا

به گزارش بلاگ پو، احتمالا با مودم نت گیر Nighthawk M1 آشنا هستید؛ زمانی بهترین مودم همراه و موبایل دنیا بود و اولین مودمی که تجربه سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه را خلق کرد.

این شما و این بهترین و گران ترین مودم موبایل دنیا

حالا، نت گیر نسخه جدید و به روز شده این مودم را به نام Nighthawk M2 (با کدنام MR2100) عرضه کرده است که احتمالا بهترین و گران ترین مودم همراه دنیا است. از مشخصات این مودم هیجان زده خواهید شد و از قیمت این مودم وحشت خواهید کرد.

خوب، دوست دارید ابتدا مشخصات و ویژگی های این مودم را بررسی کنیم یا سراغ قیمت آن برویم؟

برای خرید این مودم باید 390 دلار یا 430 یورو بپردازید. پس، مودمی نیست که دست هر کاربری به آن برسد یا برای هر کاربری مناسب باشد.

نت گیر M2 با مودم LTE Cat 20 و سرعت دانلود 2 گیگابایت و آپلود 150 مگابیت می تواند سریع ترین مودم 4G LTE باشد. روی این مودم می توان تا 5 فرکانس رادیویی را تجمیع فرکانس یا Carrier Aggregation داشت.

تراشه این مودم کوالکام SDX24 است که روی آن مودم X24 کار شده و دارای MIMO 4×4 است.

از وای فای دو بانده 802.11ac و باتری 5040 میلی آمپرساعتی سود می برد تا خیالتان راحت باشد برای چندین ساعت می توانید بدون برق به اینترنت متصل باشید. 20 دستگاه به طور همزمان به وای فای این مودم وصل می شوند.

این ظرفیت باتری در میان مودم های همراه یک ظرفیت بالا است ولی باید در نظر داشت که مصرف انرژی مودم نیز با توجه به پشتیبانی از فرکانس های رادیویی و سرعت مودم بالاتر رفته است.

بهترین همراه در سفر و کار

یک صفحه نمایش 2.4 اینچی دارد که اطلاعات بسیار زیادی روی آن خواهید دید. مهم تر از آن یک درگاه USB-C و LAN/WAN یک گیگابیتی است. همین دو ویژگی (درگاه USB-C و اترنت گیگابیتی) ارزش بسیار بالایی برای یک مودم همراه دارد و روی کمتر مودم همراه دیگری یافت می شوند.

تصور کنید در سفر باشید؛ یک مودم همراه با سرعت 2 گیگابیت، هات اسپات وای فای دو بانده، شارژ سریع USB-C و یک درگاه گیگابیتی داشته باشید.

این مودم دارای دو سوکت برای نصب آنتن های TS-9 فورجی نیز هست.

وزن مودم 240 گرم با باتری است تا چندان سبک هم نباشد ولی باز یک مودم جیبی و همراه محسوب شود. از سیستم عامل های مختلفی از جمله ویندوز 7 به بالا، مک او اس 10.6.8 به بالا، اندروید 4.1 به بالا و iOS نسخه 9 به بالا پشتیبانی می کند.

یک مودم با کاربری ساده، قدرت بالا، بهره وری و کارآمدی زیاد برای مصارف مختلف اینترنت همراه است. می توانید لپ تاپ و کامپیوتر را به طور مستقیم با کابل شبکه به مودم وصل کنید؛ در هر مکانی یک هات اسپات وای فای راه بیندازید و دیگر از وصل شدن به وای فای عمومی و هتل و کافی شاپ خلاص شوید.

کمی کیفیت ساخت بدنه این دستگاه پایین است و سریعا خراش برمی دارد ولی مگر برای یک کاربر این موضوع اهمیت دارد؟

اگر دست تان به این مودم نمی رسد ولی آرزوی خرید یک مودم همراه خوب را دارید؛ می توانید یک مودم ارزان تر از میان بهترین مودم های 4G بازار ایران انتخاب کنید.

نت گیر دومین روتر مش وای فای 6 اوربی خود را با قیمت 450 دلار معرفی کرد. پاییز گذشته بود که نت گیر از اولین روتر مش وای فای…

در این مطلب لزوما دنبال معرفی سریع ترین مودم های همراه و جیبی بازار نیستیم و می خواهیم ویژگی ها و قابلیت های دیگر مودم های همراه را هم در انتخابمان…

در حالی که روترهای مش وای فای بازار قیمت هایی در حدود 400 دلار دارند؛ شرکت نت گیر از روتر مش وای فای جدیدی با قیمت 700 دلار معرفی کرد….

شرکت نت گیر که به عرضه روترهای گران قیمت و رده بالا شهرت دارد؛ یک روتر وای فای 6 دیگر از سری AX خود معرفی کرد اما…

هنگامی که یک مودم روتر 4G داشته باشید؛ در طول مسافرت و در هر نقطه ای از کشور که باشید؛ هر جاده ای یا شهری و منطقه…

شرکت نت گیر این هفته در خلال نمایشگاه SXSW از روتر گیمینگ جدید خود به نام Nighthawk Pro Gaming XR300 رونمایی کرد. این روتر بی سیم مخصوص…

اگر از افرادی که با مودم های همراه کار کردند و اطلاعاتی ازشان دارند؛ سوال کنید بهترین مودم رومیزی 4G در بازار کدام است؟؛ حتما یکی…

چندان عجیب نیست که این روزها کاربران خانگی به مدیاسرور یا فایل سرور نیاز پیدا کرده باشند. هریک از ما یک یا چند هارددیسک اکسترنال در…

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: شبکه چی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30369

به "این شما و این بهترین و گران ترین مودم موبایل دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این شما و این بهترین و گران ترین مودم موبایل دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید