با مراکز خرید کیش آشنا شوید

به گزارش بلاگ پو، شکل این جزیره بیضی مانند است و در 12کیلومتری کرانه شیبکوه جای گرفته است. جزیره کیش از شمال به سرزمین پیوسته ایران، از شرق به تنگه هرمز، از جنوب به کشور امارات متحده عربی و از غرب به کشورهای بحرین و عربستان منتهی می گردد. سالانه به طور متوسط، بیش از یک میلیون و 700 هزار جهانگرد از این جزیره بازدید می نمایند. فلایتیو سامانه خرید بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس و هتل است که همیشه بهترین قیمت را به شما ارایه می نماید.

با مراکز خرید کیش آشنا شوید

جزیره کیش جزیره ای بیضی شکل با محیط 44 کیلومتر می باشد و با طولی در حدود 15.45 کیلومتر و عرضی حدود 7.5 کیلومتر، مساحتی معادل 90 کیلومتر مربع دارد.

ارتفاع بلندترین منطقه این جزیره حدود 35 متر از سطح دریا می باشد. همچنین جزیره کیش فاقد رودخانه دائمی بوده و تعداد زیادی منابع آب شیرین زیرزمینی دارد.

مسافت بین کیش تا تهران از راه هوایی 1052 کیلومتر، تا بندرعباس 250 کیلومتر، تا بندر لنگه 90 کیلومتر و تا جزیره هندورابی 28 کیلومتر است. همچنین نزدیکترین بندر ایران به جزیره کیش، بندر آفتاب می باشد که با این جزیره 13 کیلومتر فاصله دارد. برای سفر به کیش همین امروز بلیط هواپیما کیش را از فلایتیو خریداری کنید و در قرعه کشی ما شرکت کنید.

آب و هوای کیش گرم و مرطوب بوده و میانگین دمای سالانه جزیره 26.6 درجه سانتیگراد می باشد. آب و هوای جزیره تحت تأثیر توده های مختلف هوای شمال غربی و جنوبی قرار داشته و به شکل کلی خشک و کم باران است. بارندگی بیشتر به صورت رگبار و درماه های زمستان اتفاق می افتد.

جزیرۀ کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی کشور که مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی به شمار می رود. آب های زلال، برنامه های ویژه ای که شب ها در این جزیره برگزار می گردد و مراکز خرید بسیار آن، مسافران زیادی را راهی جزیرۀ زیبای کیش می نماید. برخی از مراکز خرید کیش عبارتند از:

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون دارای 98 غرفۀ تجاری و 10 غرفۀ خدماتی است. در این مرکز خرید شما می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ تاپ و کامپیوتر و غیره را خریداری کنید. در نتیجه می توان گفت که در این مرکز خرید همه چیز برای شما فراهم است. علاوه بر این، در طبقۀ دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ واقع شده است که می تواند در کنار خرید کردن، اوقات خوشی را برای شما و خانواده تان ایجاد کند و اگر فرزندانتان از خرید کردن شما خسته شدند، در این پیست اسکی بازی نمایند.

مرکز خرید سارینا

مرکز خرید سارینا دو شعبه دارد. مرکز خرید سارینا 1 در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و همچنین به دو هتل داریوش و ارم هم نیز بسیار نزدیک است. بنابراین امکان دسترسی خوبی که این مرکز خرید دارد، آن را به یکی از مراکز مناسب برای خرید تبدیل می نماید. این مرکز خرید ده طبقه است. طبقۀ زیرین آن پارکینگ، طبقۀ هفتم آن نمایشگاه و بقیۀ طبقات هم اداری و تجاری هستند. پارکینگ اختصاصی این مجموعه بسیار عظیم است و می توانید اتومبیلتان را پارک کنید.

در شعبۀ 2 مرکز خرید سارینا، عظیم ترین فودکورت خاورمیانه و فروشگاه های پوشاک زنانه، مردانه، کیف و کفش، روسری، لوازم برقی و خانگی، سالن سینمای 4 بعدی، پارکینگ اختصاصی و هایپر مارکت قرار دارند. رستوران های موجود در آن، انواع مختلف غذاهای بومی و بین المللی را سرو می نمایند. به طور کلی این مراکز خرید حدود 218 غرفه دارد.

بازار مرجان

بازار مرجان یکی از مراکز خرید کیش است که در منطقۀ ساحلی واقع شده است و در کنار واحدهای مسکونی قرار گرفته است. معماری این بازار بسیار زیبا است تا اندازه ای که می توان این بازار را در میان جاذبه های گردشگری کیش نیز قرار داد. بازار مرجان یکی از محبوب ترین مراکز خرید کیش است. در بازار مرجان علاوه بر فروشگاه ها، یک بخش تفریحی یعنی یک آکواریوم وجود دارد که دارای 800 گونه آبزی است و می تواند توجه مسافران و به ویژه بچه ها را به خود جلب کند. علاوه بر این، 39 آب نما، 420 پروژکتور که به رنگ های مختلف نورافشانی می نمایند، جلوۀ زیبایی به این بازار می بخشد.

مرکز خرید مروارید

بازار مروارید یک مرکز خرید با 12 درب ورودی و 8 بازارچه است. معماری مرکز خرید بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است و بازارچه های مرکز خرید مروارید، آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران و بیستون نام دارند که همگی نام های اصیل ایرانی هستند. در مرکز خرید مروارید، انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره یافت می شوند و همچنین یک رستوران، یک کافی شاپ و یک کافی نت برای رفاه مسافران قرار دارند.

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون به دلیل معماری خاصی که دارد از بقیۀ مراکز خرید کیش متمایز شده است و یکی از منحصر به فردترین مراکز تجاری شهر کیش است. این مرکز خرید در دو طبقه ساخته شده است و دارای نیم طبقه ها و طراحی خاصی است. بازار زیتون دارای 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری است و طیف متنوعی از کالاها نظیر کیف و کفش، پوشاک، تزئینات لباس، لوازم خانگی، تجهیزات الکترونیکی و وسایل آرایشی و بهداشتی در معرض فروش قرار گرفته است. در زیتون یک رستوران، یک کافی شاپ وجود دارند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39067

به "با مراکز خرید کیش آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با مراکز خرید کیش آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید