ایگونین: امیدوارم آزمون مرز بدشانسی خود در لیگ قهرمانان اروپا را رد کند

به گزارش بلاگ پو، کاپیتان پیشین زنیت سن پترزبورگ در آستانه نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی ویژ ه ای برای سردار آزمون کرد.

ایگونین: امیدوارم آزمون مرز بدشانسی خود در لیگ قهرمانان اروپا را رد کند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت اسپورت روسیه، آلکسی ایگونین درباره بازی تیم زنیت سن پترزبورگ برابر لیون فرانسه گفت: زنیت آماده لیگ قهرمانان اروپا است و خیلی پیش از نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا همانند بازی چند سال قبل برابر اتلتیکو مادرید هیجا ن زده نیستم. دریوسی آماده بازی است و ژیرکوف در شرایط خوبی واقع شده است. در خط حمله زنیت ما شاهد کیفیت بسیار بالایی هستیم. امیدوارم سردار آزمون مرز بدشانسی های اخیرش را در بازی برابر لیون فرانسه رد کند و گل بزند.

کاپیتان پیشین تیم زنیت ادامه داد: حضور 50 هزار نفری تماشاگران لیون باعث می گردد تا این تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد و زنیت شانس استفاده از ضد حمله ها را خواهد داشت. نتیجه خوب برای زنیت در این بازی خارج از خانه می تواند تساوی باشد اما هیچ کس کسب 3 امتیاز را هم رد نمی کند.

تیم زنین سن پترزبورگ امشب (سه شنبه) در نخستین بازی گروه G لیگ قهرمانان اروپا میهمان تیم لیون فرانسه است. در دیگر بازی این گروه تیم های بنفیکای پرتغال و لایپزیش آلمان به مصاف هم می روند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11969

به "ایگونین: امیدوارم آزمون مرز بدشانسی خود در لیگ قهرمانان اروپا را رد کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایگونین: امیدوارم آزمون مرز بدشانسی خود در لیگ قهرمانان اروپا را رد کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید