آزمون: برای زنیت فرقی نمی کند با کدام تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا همگروه گردد

به گزارش بلاگ پو، سردار آزمون، مهاجم ایرانی تیم زنیت سن پترزبورگ به قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

آزمون: برای زنیت فرقی نمی کند با کدام تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا همگروه گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه ایزوستیای روسیه، سردار آزمون درباره مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که عصر امروز (چهارشنبه) در موناکوی فرانسه برگزار می گردد گفت: لیگ قهرمانان اروپا رویداد بسیار مهمی برای من و دیگر بازیکنان فوتبال است. این رقابت ها در بالاترین سطح است و هر تیمی کوشش می نماید تا خودش را به اثبات برساند.

مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ درباره قرار دریافت تیمش در سید یک قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در فوتبال هرگز نمی توانید درباره مزیتی حرف بزنید. بازیکنانی که وارد میدان می شوند از تمام توانمندی های خود بهره می گیرند. ما هم در تیم زنیت باید سخت کوشش کنیم و تمام قدرت مان را به نمایش بگذاریم تا نتایج خوبی به دست آوریم.

سردار آزمون در سرانجام گفت: فرقی نمی نماید کدام تیم در گروه زنیت قرار می گیرد. در لیگ قهرمانان اروپا تمام تیم ها عالی هستند و باید به حریفان احترام بگذاریم.

در سید یک قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا علاوه بر زنیت سن پترزبورگ تیم های انگلیسی لیورپول، چلسی و منچسترسیتی، بارسلونای اسپانیا، بایرن مونیخ آلمان، یوونتوس ایتالیا و پاری سن ژرمن فرانسه قرار دارند.

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11436

به "آزمون: برای زنیت فرقی نمی کند با کدام تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا همگروه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون: برای زنیت فرقی نمی کند با کدام تیم ها در لیگ قهرمانان اروپا همگروه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید