بازتاب صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی در سایت AFC

به گزارش بلاگ پو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در گزارشی به آنالیز رقابت های داخلی فوتبال ایران پرداخت.

بازتاب صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی در سایت AFC

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به آنالیز مسابقات فوتبال کشور های آسیای مرکزی از جمله ایران پرداخت و نوشت، استقلال با پیروزی بسیار مهم برابر سپاهان اصفهان به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران راه یافت.

استقلال در جام حذفی سپاهان را حذف کرد و در لیگ برتر هم به اوج خود نزدیک شده است. بازی استقلال برابر سپاهان همواره دیداری پر شور و هیجان است، که این بار هم همینطور شد. استقلال با پیروزی 2 بر صفر به جمع چهار تیم سرانجامی جام حذفی راه یافت ضمن اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان پس از این مسابقه از سمت خود استعفا کرد.

قهرمان این رقابت ها می تواند به لیگ قهرمانان آسیا 2021 راه یابد. استقلال در نیمه نهایی به جمع تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان پیوست.

سپاهان پیش از آغاز مجدد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ماه سپتامبر، باید سرمربی جدید خود را منصوب کند.

در حالی که اولین بازی جام حذفی پس از ماه فوریه توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد، رقابت بر سر کسب عنوان دوم در لیگ برتر هنوز به سرانجام نرسیده است، زیرا هیچ یک از هفت تیم بالای جدول در بازی های اخیر خود به پیروزی نرسیده اند.

در فاصله 2 بازی مانده به سرانجام لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال با 49 امتیاز و با 2 امتیاز بیشتر نسبت به تراکتور و فولاد در رتبه دوم ایستاده است و 2 تیم سپاهان و شهرخودرو نیز با 45 امتیاز در رتبه های بعدی قرار دارند.

در حالی که در بالای جدول رده بندی فشردگی خاصی دیده می گردد در پایین جدول شاهین بوشهر پس از تساوی بدون گل روز دوشنبه برابر تراکتورسازی برای فرار از سقوط به یک معجزه کوچک احتیاج دارد.

این باشگاه بوشهری اکنون با 4 امتیاز کمتر از پارس جنوبی و 5 امتیاز اختلاف نسبت به پیکان رده چهاردهمی که با پیروزی یک بر صفر برابر صنعت نفت شانس خود را برای بقاء افزایش داد، در قعر جدول لیگ برتر ایران جای گرفته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32158

به "بازتاب صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی در سایت AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی در سایت AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید