بازدید سرپرست باشگاه پرسپولیس از استادیوم شهید کاظمی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به آغاز مجدد تمرینات تیم برای حضور در لیگ برتر، ظهر امروز پنجشنبه مهدی رسول پناه به همراه حسین خبیری معاون اجرایی و رضا یلوه معاون مالی باشگاه در استادیوم شهید کاظمی حاضر شده و از آخرین شرایط بخش های مختلف استادیوم آگاه شدند.

بازدید سرپرست باشگاه پرسپولیس از استادیوم شهید کاظمی

سرپرست باشگاه علاوه بر بازدید از تمام بخش های استادیوم، در جریان چگونگی ضدعفونی شدن و رعایت نکات بهداشتی پیش از آغاز تمرینات نهاده شد و از تونل مخصوص ضدعفونی نیز دیدن کرد و توصیه های لازم را به معاون اجرایی و مدیر مجموعه منتقل کرد تا با آغاز تمرینات همه قسمت های استادیوم آماده خدمت رسانی به اعضای تیم و کادر فنی باشند.

یکی از موارد مدنظر رسول پناه برای استادیوم شهید کاظمی، طرح توسعه این استادیوم است که در همین زمینه به خبیری، معاون اجرایی باشگاه ماموریت داد تا پس از همکاری با مشاوران و مهندسان مربوطه، توسعه امکانات ورزشی مجموعه و همچنین سکوهای تماشاگران را آنالیز نموده و نتیجه را گزارش دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خاتمه بازدید خود از مجموعه ورزشی شهید کاظمی، از زحمات عوامل اجرایی و پرسنل این مجموعه تشکر کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26921

به "بازدید سرپرست باشگاه پرسپولیس از استادیوم شهید کاظمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید سرپرست باشگاه پرسپولیس از استادیوم شهید کاظمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید