بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی از شهرستان گناوه بازدید کرد

به گزارش بلاگ پو، بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در بازدید از شهرستان گناوه داشت با فرماندار و مسئولان ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان دیدار کرد .

بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی از شهرستان گناوه بازدید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، سید کاظم خلدی نسب در دیدار با فرماندار گناوه گفت: با بازدیدی که از مراکز اقامتی بندر گناوه داشتم از نزدیک شاهد تلاش مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بودم و از مدیریت فرماندار شهرستان که بسیار خوب و بصورت شبکه ای دستگاهها را راهنمایی کردند تشکر می کنم.

ناظر عالی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در ادامه اضافه نمود: ما نزدیک به بیست ناظر داریم که به استانها سفر می کنند و با بررسی میدانی از اقامتگاه های گردشگری راهنمایی های لازم را در جهت بهسازی خدمات به متولیان امر گفته و نکات اصولی را انتقال می دهند .

او درپایان گفت: ما یک تیم هستیم که در اقصی نقاط کشور همه به صورت یکپارچه با آمادگی در جهت ارائه خدمات رسانی به مردم در حوزه گردشگری گام برداشته که با هدف تطبیق روش های خدمت رسانی در همه شهرستان های کشور بوده و امیدواریم در این زمینه به یک وحدت رویه برسیم .

فرماندار گناوه نیز در دیدار با خلدی نسب بازرس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تلاش همه دستگاه های اجرایی در ستاد اجرایی خدمات سفر امسال از ماهها قبل آغاز و با برنامه ریزی که از قبل در خصوص این قضیه صورت پذیرفت توانستیم عید خوبی را از لحاظ خدمت رسانی به گردشگران و مسافران را تا به این لحظه پشت سر بگذاریم .

پاکنژاد اضافه نمود: ما با تشکیل کمیته گردشگری دریایی توانستیم در سالهای اخیر به صورت چشمگیر باعث کاهش تلفات و خطرات دریایی شده و امسال نسبت به سال های گذشته در این امر پیروز تر بوده ایم .

فرماندار گناوه با بیان این موضوع که جاذبه های طبیعی و بازار تجاری دریایی بندر گناوه قابلیت این را دارد که در طول سال پذیرای گردشگران داخلی وخارجی باشد ادامه داد : تیم بازرسی که در این شهرستان شکل گرفته با بررسی نقاط ضعف و نواقصات موجود خدمت رسانی در این ایام در همه سطوح تلاش خواهیم کرد که در سال آینده با مرتفع نمودن این نواقصات و مسائل چهره زیبا و خاطره انگیزی از شهر در ذهن گردشگران نقش ببندد .

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5811

به "بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی از شهرستان گناوه بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازرس ارشد سازمان میراث فرهنگی از شهرستان گناوه بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید