بازگشت ستاره استقلال با نقشی متفاوت

به گزارش بلاگ پو، صالح مصطفوی، فرزاد مجیدی، بهزاد نوشادی و بهزاد غلامپور دستیاران ایرانی کادرفنی استقلال در لیگ بیست ویکم بودند که فرهاد مجیدی را در راستا راهنمایی آبی پوشان مرکز همراهی می کردند که با توجه به جدایی مجیدی، مصطفوی همراه او راهی امارات و تیم اتحاد کلبا شد. فرزاد مجیدی هم از کادرفنی استقلال جدا شده و بهزاد نوشادی هم تصمیم گرفت تا در نساجی کار خود را پیش بگیرد.

بازگشت ستاره استقلال با نقشی متفاوت

ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی نو استقلال برای چینش کادرفنی آبی ها 3 دستیار پرتغالی با خود به تهران آورد. روی موتا دستیار اول در فصل نو خواهد بود، مربی مورد اعتماد سرمربی پرتغالی که همیشه در کنار سا پینتو حضور داشته و حالا در لیگ برتر فوتبال ایران تجربه نوی را به دست می آورد. پائولو میگوئل دوس سانتوس مربی بدنساز نو آبی هاست و هم چنین قرار است ژائو آبرئو در کسوت آنالیزور در کادرفنی استقلال فعالیت کند. مدیران استقلال در مذاکرات خود با با سرمربی پرتغالی تیم خود، در پی اضافه کردن دستیار ایرانی به کادرفنی سا پینتو بودند و گزینه های مدنظر خود را به سرمربی پرتغالی پیشنهاد دادند.

خسرو حیدری و چالشی نو در استقلال

مدیران استقلال گزینه اصلی خود را برای دستیاری سا پینتو، خسرو حیدری اعلام کردند. دفاع راست سابق آبی پوشان مرکز که در انتها لیگ هجدهم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و چندین دوره مربیگری را در کشور هلند گذراند و حالا در 38 سالگی به تیم استقلال در کسوتی متفاوت بازگشته است.

سا پینتو به مدیران استقلال اعلام نموده که مسئله ای برای حضور خسرو حیدری در کادرفنی آبی ها وجود ندارد و او هم موافق حضور کاپیتان سابق استقلال که سابقه بازی در جام جهانی 2014 برزیل را هم در کارنامه دارد، در کنار خود است. حیدری امروز به هتل محل انجام مذاکرات باشگاه استقلال در بازار تابستانه رفت و بعد از ملاقات با مصطفی آجورلو، رسماً به عنوان مربی استقلال منصوب شد.

غلامپور و طاهری ماندگار شدند

بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان استقلال که با پیشنهاد حضور در کادرفنی الاتحاد کلبا روبرو شده بود، بعد از چراغ سبز سا پینتو و توافق با مدیران باشگاه استقلال قراردادش را تمدید کرد تا در لیگ بیست ودوم هم در کادرفنی آبی ها همچنان حضور داشته باشد.

بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال هم قرار است یک فصل دیگر در نقش مدیر تیم فعالیت کند و خبر ابقای او هم روز گذشته به صورت رسمی از سوی مسئولان باشگاه استقلال اعلام شد تا با حضور 3 چهره ایرانی روی نیمکت استقلال، کادرفنی آبی ها برای فصل نو چینش گردد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 3 مرداد 1401 بروزرسانی: 3 مرداد 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 64976

به "بازگشت ستاره استقلال با نقشی متفاوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت ستاره استقلال با نقشی متفاوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید