بازیکنان امید از ترس مصاحبه نکردند

به گزارش بلاگ پو، بازیکنان تیم امید که نمی خواستند درباره این باخت مصلحتی شرح دهند در میکسزون استادیوم به خبرنگاران گفتند ممنوع المصاحبه گردیده اند.

بازیکنان امید از ترس مصاحبه نکردند

به گزارش خبرنگاران،برخلاف دو دیدار قبلی تیم امید ایران مقابل عربستان و کره شمالی که در مرحله گروهی بازی های آسیایی برگزار گردید، در این مسابقه تعداد هواداران میانمار بیشتر بود.البته به نظر می رسید مردم منطقه بیشتر طرفدرا بدمینتون هستند اما این بار استادیوم شلوغ تر گردیده بود.البته برخی از تماشاگران اندونزیایی بودند که با پرچم قرمز در استادیوم حاضر گردیده و تیم میانمار را تشویق می کردند. برخی از همراهان تیم امید هم از جمله ماساژورها در نقش هوادار روی صندلی های صندلی نشسته و بازیکنان تیم ایران را تشویق می کردند.

در این بازی باز هم مایی از میزبانی ضعیف اندونزیایی ها مشهود بود و با وجود اینکه 2 ساعت قبل از بازی 5 بار مراسم پخش سرود ملی ایران و میانمار تمرین شد اما در حین اجرای مراسم پخش سرود قطع شد.

از آنجایی که ظاهرا کادرئ فنی امید هیچ اعتمادی ب ه سایت های خبری و اعلام نتایج بازی همزنان نداشتند سهراب بختیاری زاده را به جابابکا فرستادند تا او به صورت آنلاین با نیمکت تیمش در تماس باشد و نتیجه آن بازی را به صورت آنلاین در اختیار تیم امید قرار دهد.

از سویی کرانچار برای اینکه در دیدارهای بعدی دچار مشکل نشود، مهدی خانی، علیرضا آرتا و محمد آقاجانپور سه بازیکن اصلی اش را که یک کارته هستند، نیمکت نشین نموده تا مبادا بازی بعدی تیم ملی را از دست بدهند.از میان بازیکنان یک کارته فقط سلطانی مهر در ترکیب ثابت حضور داشت.

کیفیت زمین چمن پاتریوت هم به هیچ عنوان مطلوب نبود و عجیب اینجا بود که برخی از نقاط زمین را با رنگ سبز همرنگ چمن گردیده تا تصاویر تلویزیونی جلوه زشتی نداشته باشد. همچنین در فاصله یک ساعت و نیم پیش از آغاز مسابقه به مدت 10دقیقه زمین مورد آبیاری نهاده شد.

در پایاین بازی هم از بازیکنان تیم امید از ترس اینکه درباره باخت عمدی حرف های عجیب و غرب نزنند گفتند حق مصاحبه ندارند و به نوعی ممنوع المصاحبه شدند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 759

به "بازیکنان امید از ترس مصاحبه نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان امید از ترس مصاحبه نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید