بازی Sekiro ده روزه 2 میلیون نسخه فروخت
به گزارش بلاگ پو، شرکت بازی سازی اکتیویژن، تهیه کننده بازی Sekiro: Shadows Die Twice، خبر از فروش شگفت انگیز این بازی داده است. طبق گفته اکتیویژن، بازی Sekiro توانسته در ده روز اول عرضه خود روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر، مجموعا بیش از 2 میلیون نسخه بفروشد.

در بیانیه منتشر شده از سوی اکتیویژن آمده است: بازی Sekiro: Shadows Die Twice به لیست بازی های ساخته اکتیویژن، گزینه ای خاص و بسیار ویژه را افزوده است. کار کردن با استودیوی فرام سافتور و یاری به آن ها برای معرفی این مجموعه جدید به گیمرها، افتخاری برای ما بود. هواداران این بازی آن را به یکی از بهترین عرضه های سال 2019 تبدیل نموده اند. بازی روی تمام پلتفرم ها عملکردی خوب داشته است و چه از سوی گیمرها و چه از سوی منتقدان بازخوردهای خوبی گرفته است.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice هم چنین در روز عرضه، بیشترین میزان بازدید را بین برنامه های توییچ داشت؛ طوری که در هفته نخست عرضه، 1.1 میلیارد دقیقه در توییچ از سوی مخاطبان تماشا می شد.
در عین اینکه منتقدان بازخورد بسیار خوبی نسبت به Sekiro داشته اند، یکی از دیگر دلایل فروش بازی را هم باید به سر و صدایی که به خاطر سختی بسیار زیادش راه افتاد، ربط دهیم. بازی Sekiro بحث تازه ای را در بین بازی کننده ها و افراد فعال در رسانه های بازی راه انداخت: اینکه آیا یک بازی حتما باید درجه های سختی آسان داشته باشد، یا این موضوع به دیدگاه سازندگان بازی لطمه می زند؟
بازی Sekiro در روز 22 مارس (دوم فروردین) روی کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر عرضه شد.
منبع: Gematsu
منبع: دیجیکالا مگ