بازی Tetris Effect هفته بعد روی کامپیوتر عرضه می گردد

به گزارش بلاگ پو، سری بازی های تتریس از محبوب ترین و پرفروش ترین بازی های تاریخ به شمار می روند، جدید ترین نسخه از این سری به نام Tetris Effect در نوامبر سال گذشته به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 توسط شرکت Enhance Games منتشر شد. این بازی طراحی بصری و موسیقی فوق العاده ای دارد، توانست جوایز متعددی کسب و توجه منتقدان و بازی نمایندگان را به خود جلب کند. بازی Tetris Effect قرار است در تاریخ 1 مرداد، یعنی کمتر از یک هفته دیگر برای کاربران رایانه های شخصی نیز عرضه گردد و آن ها می توانند این بازی که یکی از پیروز ترین بازی های سال گذشته به شمار می رود، تجربه نمایند.

بازی Tetris Effect هفته بعد روی کامپیوتر عرضه می گردد

شایان ذکر است که این نسخه نسبت به نسخه ای که برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر شد، از نظر گرافیکی بهبود پیدا نموده و شامل تنظیمات گرافیکی بیشتر است. همچنین این بازی برای دو پلتفرم واقعیت مجازی رایانه های شخصی، یعنی Oculus Rift و HTC Vive به صورت کامل مانند پلی استیشن وی آر قابل تجربه کردن است.

بازی تتریس افکت در تاریخ 1مرداد به صورت انحصاری روی فروشگاه اپیک گیمز استور عرضه خواهد شد. قیمت این بازی 40 دلار است، اما اگر آن را در دو هفته اول عرضه اش بخرید این قیمت شامل بیست درصد تخفیف می گردد و همچنین با خرید این بازی در دوره ذکر شده، تعدادی محتوای دانلودی اختصاصی که شامل هفت قطعه موسیقی و یک صفحه پیش زمینه با کیفیت 4K است، در دسترس شما قرار می گیرد.

می توانید در ادامه تریلر نسخه کامپیوتر بازی Tetris Effect را ببینید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9215

به "بازی Tetris Effect هفته بعد روی کامپیوتر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Tetris Effect هفته بعد روی کامپیوتر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید