باقرزاده: اردوی شمشیربازی فعلا برگزار نمی گردد، همه باید قید سالن آزادی را بزنیم

به گزارش بلاگ پو، رییس فدراسیون شمشیربازی گفت: با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف امکان برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی را نداریم.

باقرزاده: اردوی شمشیربازی فعلا برگزار نمی گردد، همه باید قید سالن آزادی را بزنیم

فضل الله باقرزاده در تبادل نظر با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی وجود دارد یا خیر، بیان نمود: ما مجوز اردو را گرفتیم و از سرمربیان تیم های ملی هم برنامه خواسته بودیم اما هنوز اردوهای خود را شروع ننموده ایم. متاسفانه با این شرایط، فعلا اردو برگزار نمی گردد تا شرایط کرونا در شهرها بهتر گردد چون سلامت ورزشکاران در اولویت است و نمی توان سلامت آن ها را به خطر انداخت.

او اضافه نمود: اگر شرایط کرونا بهتر شد، در نظر داریم اردوی تیم ملی دختران و پسران اپه و فلوره را با رعایت پروتکل ها و دریافت تست PCR، در تعداد از شهرهای دیگر برگزار کنیم. از این روی شهرهای اصفهان، یزد، اراک، ارومیه و مشهد را مد نظر داریم. در تیم سابر نیز، علی پاکدامن و مجتبی عادبدینی در تهران تمرین می نمایند و محمد رهبری و محمد فتوحی نیز در شهرهای خود و زیر نظر پیمان فخری سرمربی تیم ملی تمرین دارند.

باقرزاده در پاسخ به این پرسش که پیش بینی می نماید فدراسیون بتواند لیگ برتر شمشیربازی را برگزار کند یا خیر، گفت: با چند باشگاه خوب صحبت کردم و احتمالا تیم های خوبی در لیگ سال جاری حضور خواهند داشت. البته برگزاری لیگ هم بستگی به شرایط کرونا دارد. از آنجا که زیرساخت لازم برای شمشیربازی را در همه استان ها نداریم باید لیگ را در تهران و در یک محل برگزار کنیم. از این رو باید دید شرایط کرونا چگونه می گردد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه پس از مطرح شدن مشکل سالن شمشیربازی در مجمع سالیانه، اتفاق خاصی برای حل آن اتفاق افتاده است یا خیر، توضیح داد: آقای دبیر رییس فدراسیون کشتی، سالن شمسشیربازی که در مجموعه آزادی است را بازسازی اساسی نموده است و فکر می کنید با هزینه میلیاردی که انجام داده اند، این سالن را به ما تحویل می دهند؟ نه تنها ما بلکه فدراسیون های دیگر هم که دنبال آن سالن بودند، باید قیدش را بزنند. آقای علی نژاد برای حل مشکل سالن ما استقبال کرد. یکی دو سالن را مد نظر داریم که یکی از آن ها در استادیوم شهید کشوری است. قرار است حضوری با علی نژاد صحبت کنم و او قول یاری داده است. سقف سالنی که می خواهیم احتیاج نیست حتما 13 متر باشد و فقط باید سالن آبرومندی باشد.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35985

به "باقرزاده: اردوی شمشیربازی فعلا برگزار نمی گردد، همه باید قید سالن آزادی را بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باقرزاده: اردوی شمشیربازی فعلا برگزار نمی گردد، همه باید قید سالن آزادی را بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید