با دی کاپریو و دنیرو همبازی شوید

به گزارش بلاگ پو، مهر/ رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو که با هم در فیلم قاتلان ماه کامل بازی می نمایند یک فرصت خاص از فیلم جدیدشان را در اختیار طرفداران خود قرار دادند.

با دی کاپریو و دنیرو همبازی شوید

طرفداران 2 بازیگر سرشناس هالیوود این شانس را خواهند داشت که در فیلم مشترک آنها یعنی قاتلان ماه کامل یک نقش به دست آورند.

بر مبنای این فرصت افرادی که به کمپین همه در چالش یاری اقتصادی نمایند این شانس را خواهند داشت که با برنده شدن در یک قرعه کشی در فیلم قاتلان ماه کامل که توسط اسکورسیزی ساخته می گردد در یک نقش کوچک جلوی دوربین بروند.

این پول صرف یاری به سه بنیاد خیریه که یکی از آنها بنیاد غذای آمریکا متعلق به دی کاپریو است، می گردد. همه یاری ها صرف فراهم کردن غذا برای آنهایی می گردد که بر اثر شیوع کرونا از دسترسی به غذا محروم مانده اند.

دی کاپریو و دنیرو در ویدئویی که در اینستاگرام دی کاپریو پست شده این درخواست را نموده اند.

رابرت دنیرو در این ویدئو گفته است: جمع های داوطلبانه ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند یاری های ماست.

برنده این رقابت هم یک نقش عبوری در فیلم به دست می آورد و هم می تواند یک روز در سِت فیلمبرداری فیلم حضور داشته باشد و نیز در روز اول اکران فیلم با عوامل ساخت حضور یابد.

دی کاپریو نیز در این باره گفته است: اگر بخواهید بدانید که کار کردن با مارتین اسکورسیزی عظیم، رابرت دنیرو و من چگونه است، به شانس شما بستگی دارد.

وی افزوده است: من و رابرت در فیلم جدیدی به نام قاتلان ماه کامل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی می کنیم. می خواهیم به شما این امکان را بدهیم که یک نقش در این فیلم به دست آورید و این فرصت را هم به دست آورید که یک روز در محل فیلمبرداری با ما سه نفر باشید و در مراسم اکران فیلم هم حضور یابید.

قاتلان ماه کامل با اقتباس از کتابی غیرداستانی به همین نام ساخته می گردد که به قتل های قبیله سرخ پوست اوسیج در دهه 1920 پس از پیدا شدن نفت در زمین هایشان می پردازد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24315

به "با دی کاپریو و دنیرو همبازی شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دی کاپریو و دنیرو همبازی شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید