با وجود شرایط قرمز تهران؛ مسابقات لیگ تکواندو برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های کشور به شیوه جام جهانی در گروه مردان، گرامیداشت شهدای مدافع سلامت با حضور 8 تیم برگزار می گردد.

با وجود شرایط قرمز تهران؛ مسابقات لیگ تکواندو برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات جام باشگاه های کشور گرامیداشت شهدای مدافع سلامت به شیوه جام جهانی طی روزهای 17 و 18 تیرماه در فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد.

با اعلام کمیته مسابقات تیم های هیئت تکواندو سر پل ذهاب، هیئت تکواندو اصفهان، پارسیان البرز، پاس تهران، هیئت تکواندو تهران، فتح صدر البرز، فرمانیه تهران و لوازم خانگی کن در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

جلسه هماهنگی و مراسم قرعه کشی این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان تیم ها امروز (یکشنبه - 13 تیرماه) ساعت 14:30 در سالن جلسات فدراسیون انجام می گردد.

روز نخست (پنجشنبه - 17 تیرماه) مسابقات در دو گروه پیگیری خواهد شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می نمایند؛ تیم های صعود نماینده در روز انتهای (آدینه - 18 شهریورماه) به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت ملاقات رده بندی و فینال برگزار می گردد.

رقابت ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می گردد و هر تیم باید متشکل از 6 تکواندوکار (4 ورزشکار اصلی و 2 ورزشکار ذخیره که در صورت احتیاج می توانند پس از انتها راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام نمایند.) باشد.

به گزارش خبرنگاران، در حالی قرار است دومین دوره مسابقات جام باشگاه های تکواندو به شیوه جام جهانی در آستانه مسابقات المپیک در اواخر این هفته برگزار گردد که کشور وارد پیک پنجم کرونا شده است و تهران در شرایط قرمز واقع شده است و معلوم نیست برگزار نمایندگان مسابقات با چه استدلالی حاضر به قبول ریسک برگزاری مسابقات در این شرایط شدند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51860

به "با وجود شرایط قرمز تهران؛ مسابقات لیگ تکواندو برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود شرایط قرمز تهران؛ مسابقات لیگ تکواندو برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید