بدون رفت و آمد در شهر، بهترین معامله ملکی را داشته باشید

به گزارش بلاگ پو، یکی از نکات مهم درخصوص جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی کاهش رفت و آمد و فعالیت کمتر در جامعه است.

بدون رفت و آمد در شهر، بهترین معامله ملکی را داشته باشید

به گزارش خبرنگار ، یکی از نکات مهم درخصوص جلوگیری از شیوع بیماری های ویروسی کاهش رفت و آمد و فعالیت کمتر در جامعه است. خدمات و فروشگاه های آن لاین در این روزها می توانند بسیار پرکارتر از گذشته و مفید تر عمل کنند. بازار مسکن نیز مدت زیادی است به این سمت رفته و سامانه های زیادی با ابزارهای مختلف در بحث جست و جوی خانه و به انتها رسیدن معامله ملکی فعالیت می کنند. به همین دلیل متقاضی خرید یا اجاره آپارتمان دریوسف آباد نیاز ندارد به این محله رفته و با مراجعه حضوری به خانه ها و بنگاه ها, در معرض بیماری قرار بگیرد.

اما در برخی مواقع مشاهده می شود، خانواده ها برای خرید یا اجاره خانه خود مراجعه حضوری را ترجیح می دهند و نمی توانند، با اطمینان خاطر معامله ملکی خود را در فضای آن لاین انجام دهند. این مهم را کیلید با معرفی مشاوراملاک مصلح هموار کرده و متقاضیان می توانند با اطمینان خاطر معامله ملکی خود را انجام دهند.

بدین صورت که هوش مصنوعی بهترین گزینه را از نظر نوع فعالیت مشاورین املاک که معیارهای آن میزان فعالیت، نوع فایل هایی که بیشترین خرید و فروش را داشته یا به اجاره گذاشته اند، و بازه قیمتی که بیشترین فعالیت را در آن داشته اند، محاسبه کرده و به نسبت نوع درخواست کاربرچهارمشاور املاک مصلح را معرفی می کند تا کاربر بتواند انتخاب درستی داشته باشد.

کیلید برای اینکه کاربران سریع تر، به بهترین فایل برای خرید، فروش یا اجاره برسند، ابزارهای جستجو را توسعه داده و با ایجاد مدل های جدید، عمل پیدا کردن خانه را آسان و لذت بخش می کند. یکی از نخستین این ابزارها اعمال فیلتر جستجو است. جستجو از روی نقشه، ابزار دیگری است که کیلید با راه اندازی آن جستجو را یک مرحله آگاهانه و آسان تر کرده است.

اما ابزار دیگری که برای اولین بار کیلید آن را در ایران راه اندازی کرد، جستجو از طریق سیستم (AR) است که جستجواز دوربین گوشی همراه است. بدین صورت که کاربر می تواند با قدم زدن در یک محله و نگاه کردن به گوشی همراه خود تمام فایل هایی که در گستره 500 متری دوربین گوشی همراه او قراردارد ر ا مشاهده کند و مشخصات آن را در صورت رضایت مالک ببیند.

کیلید برای اینکه معامله ملکی بهتری برای کاربران خود رقم بزند، تمام تلاش خود را برای افزایش اطلاعات ملکی مردم به کار گرفته است. طبیعی است که آگاهی از قیمت خانه یکی از ابتدایی ترین اطلاعاتی است که کاربران تمایل به دانستن آن دارند است. کیلید ابزار تخمین قیمت را برای این مهم در نظر گرفته و به کاربر این امکان رامی دهد تا بتوانند با وارد کردن کدپستی ده رقمی خود آخرین ارزش ملک مورد نظر را دریافت کنند.

گفتنی است این تخمین قیمت از ضریب خطای بسیار کمی برخوردار است و تمام مولفه هایی که نیروی انسانی برای ارزیابی ملک در نظر می گیرد را محاسبه و تخمین قیمت را ارائه می دهد.

همچنین این اطلاعات که هوش مصنوعی تمام آنها را از فضاهای اطلاعاتی مختلف استخراج می کند، در بخش اطلاعات بازار مسکن کیلید جمع آوری شده و به صورت اطلاعات کاربردی همچون تعداد معاملات در یک منطقه و ارزش معاملات آن خانه ها در بازه های زمانی مختلف در اختیار کاربران قرار می دهد.

از سوی دیگر کیلید در بخش خبری و تولید محتوای خود که با عنوان کیلیدمگ در حال فعالیت است، محتوای تخصصی در خصوص بازار مسکن و حوزه های مرتبط با آن را همچون، معماری و شهرسازی، دکوراسیون داخلی، سبک زندگی و ... تولید و منتشر می کند، تا قدمی فراتر از سایر سامانه ها در خصوص افزایش آگاهی ملکی مردم برداشته باشد. بدین صورت کاربر می تواند از ابتدا تا انتهای راستا خرید یا اجاره خانه را در سمت عرضه و یا تقاضا با کیلید همراه باشد.

از این رو می توان سامانه هوشمند کیلید را منبعی برای افزایش اطلاعات و مرجعی برای رفع تمام نیاز های مسکنی برشمرد. چراکه متقاضی اجاره آپارتمان در باغ فیض و یا حتی خرید آپارتمان در دریاچه چیتگر می تواند ابتدا از طریق ابزارهای متنوع جستجوی کیلید، ملک مورد نظر خود را پیدا کرده، در بخش اطلاعات بازار مسکن تمام فرایند تعداد و ارزش معاملات آن محله هارا مطالعه کند و با با ابزار تخمین قیمت از ارزش واقعی آن ملک باخبر شود و در نهایت با بهترین مشاور املاک محدوده مورد نظر خود که هوش مصنوعی آن را پیشنهاد داده وارد گفت و گو و معامله ملکی خود شود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21173

به "بدون رفت و آمد در شهر، بهترین معامله ملکی را داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون رفت و آمد در شهر، بهترین معامله ملکی را داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید