برانکو: صعود به جام جهانی همواره کار خیلی سختی است، امروزه در فوتبال چیزی به نام حریف آسان وجود ندارد

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم ملی فوتبال عمان معتقد است که بازی های دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا بسیار هیجان انگیز خواهد شد.

برانکو: صعود به جام جهانی همواره کار خیلی سختی است، امروزه در فوتبال چیزی به نام حریف آسان وجود ندارد

حاتم شیرعلی زاده - به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در پی قرعه کشی دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا در تماس تصویری زنده در پاسخ به این پرسش مجری AFC که شما در سال 2006 ایران را به جام جهانی رساندید، اما فوتبال آسیا از آن زمان تا حالا پشرفت زیادی نموده است. فکر می کنید که کسب سهمیه در این دوره نسبت به سال 2006 دشوارتر است؟، گفت: سخت است که این دوره از مسابقات را با مسابقات انتخابی 15 سال پیش مقایسه کنیم. صعود به جام جهانی همواره کار خیلی سختی است. تفاوت هایی بین آن دوره و این دوره وجود دارد، خیلی از تیم های آسیایی پیشرفت زیادی نموده اند. تیم های آسیایی حرفه ای تر شده اند و همانطور که شما می دانید امروزه در فوتبال چیزی به نام حریف آسان وجود ندارد و برای همین دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی در هر دو گروه خیلی هیجان انگیز خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان که تیمش در گروه B با تیم های ژاپن، استرالیا، عربستان، چین و ویتنام همگروه شد، بعلاوه در روبرو با این پرسش که فکر می کنید بتوانید با عمان تاریخ سازی کنید؟، گفت: ما بازیکنان جوان خیلی سختکوشی داریم که می خواهند یاد بگیرند. افتخار می کنیم که یکی از تیم های حاضر در این مرحله هستیم و حضور در دور پایانی مرحله انتخابی برای ما تجربه خیلی مهمی است. ما رؤیای صعود به جام جهانی را در سر داریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از قرعه ای که نصیب تان شد، راضی هستید؟، اظهار داشت: همانطور که در ابتدای صحبتم گفتم، هر دو گروه خیلی سخت است و فرقی نمی کرد که در چه گروهی قرار می گرفتیم. ژاپن، ایران، استرالیا و کره جنوبی تیم های برتر قاره آسیا هستند، تیم هایی که تقریباً در یک سطح هستند و تفاوت زیادی نمی کرد که با کدامیک از این تیم ها همگروه می شدیم. مهمترین چیز این است که 10 بازی خیلی قدرتمندانه از خود در این مرحله مقابل تیم های قدرتمند به نمایش بگذاریم و بازیکنان نشان دهند که می توانند مقابل هر تیمی بازی نمایند. مهمترین چیز این است و من از بازیکنانم خیلی راضی هستم و برای رسیدن به جام جهانی تمام کوشش مان را به کار خواهیم بست. ما تیمی رقابت طلب خواهیم بود و در این مرحله از رقابت ها هر اتفاقی ممکن است، رخ دهد.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52196

به "برانکو: صعود به جام جهانی همواره کار خیلی سختی است، امروزه در فوتبال چیزی به نام حریف آسان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: صعود به جام جهانی همواره کار خیلی سختی است، امروزه در فوتبال چیزی به نام حریف آسان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید